Echo 20weken onzeker

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Marlenegtst, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlenegtst

11 jan 2022
    12
    0
    1
    Vrouw
    Goede middag allen,
    We hebben vandaag 20 weken echo gehad gelukkig gaat alles goed met ons kleintje. ( dit is ons 4de trouwens) we hebben 3 gezonde kindjes 2 meisjes en 1 jochie. Omdat ik op eerder echo’s duidelijk geslacht kon zien heb ik dit keer twijfels. Ik zie geen 3 streepjes of 2 dat het op een meisje duidt. Vandaar dat ik dit op forum plaatst ben zo aan het twijfelen of ik al in de roze wolk mag stappen . Aangezien Corona regelen mogen er tot vrijdag geen pret echo’s gemaakt worden vandaar dat ik ook zo aan mama’s vraag die zo een echo hebben gehad van meiden. Ik plaats ook echo foto’s erbij. Dank jullie wel alvast hihi

Bijgevoegde bestanden:

2. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Als baby ok is kan je toch al op je roze wolk gaan zitten :oops:

3. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik begrijp niet helemaal waar je onzeker over bent? Alles was toch goed met de 20 weken echo? Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo maar de tekst; “ ik ben zo aan het twijfelen of ik al op een roze wolk mag stappen “ vind ik eigenlijk niet echt oké als alles goed is met je kindje. Er zijn hier veel vrouwen die nare berichten krijgen na echo’s, die zitten niet op een roze wolk.

Ik denk-hoop-dat je het misschien niet juist formuleert en je twijfelt of het geslacht juist is gezien. Wat hebben ze aangegeven?

Bloemm90, Krily, vrouwvan en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.676
    1.787
    113
    Volgens mij bedoel je gewoon met roze wolk meisje (roze = meisje) :) en ja het ziet er naar uit dat t een meisje is. Bij jongetjes hangt er vaak iets veel groters tussen de beentjes.

5. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.883
    8.045
    113
    Er zijn genoeg bureaus die wel pretechos maken in lockdown, die mogen gewoon doorgaan. Dus als je echt twijfelt kan je er nog een laten maken!

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Losse topics over het geslacht zijn niet toegestaan. Als je wil dat anderen met je meekijken naar je echo kan je een bericht plaatsen in het grote pots shot topic.

Deel Deze Pagina