ervaringen met 3d en 4d pretecho's??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door SDonya, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hallo,

ik vroeg mij af wie er ooit een 3d en 4d echo heeft laten doen en wat jullie ervan vonden?? heb binnekort een pretecho maar weet niet wat ik ervan moet verwachten..

groetjess

2. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    ik ben ook benieuwd!

3. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    hoi minaa,

wij hebben gisteren de eerste keer een 3d/4d pretecho laten maken, echt super ervaring! alleen onze knul liet de voorkant van het gezichtje niet zien :) en hij was niet wakker te krijgen :$

wij vonden het super!! je ziet gewoon je kleintje in je buik, en geen rontgenfoto echo om het zo even te zeggen, maar je ziet het hele lichaam als een echt mensje met 'vetlaagje' erover heen.. en ik voel de kleine al flink schoppen en of de echo zie je dan precies met welk beentje of handje, echt zooo geweldig.. ik heb er geen spijt van, zou het bij de volgende ook doen..

ik zal je een foto laten zien;

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

aaah wat lief!:p

ja hoor nu alleen maar positieve dingen erover inderdaad dus ben zelf ook zo benieuwd:D

maar stel je voor dat de kleine het gezichtje niet wil laten zien, mag je dan nog een keer terug komen of dat niet?

want met me 20 weken echo hebben we alleen maar naar haar rug en achterhoofd gekeken:( ze had zich 10 sec omgedraaid en draaide toen weer terug:S

en vindt het anders ook zo zonde van me geld als ik strax ook alleen maar een achterhoofd zie:D

5. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    waar wij zijn geweest voor de pretecho hebben ze alles geprobeerd om de kleine van de voorkant te kunnen zien.. ik heb zelfs op de zij moeten liggen terwijl de echoscopiste mij aan de andere kant was het duwen, dat werkte niet, heb toen echt waar.. moeten springen en zelfs dat werkte niet.. wij moeten over 2wkn terug komen voor nog een keer te doen (kosteloos) we hebben we de 'slechte' fotos meegekregen (zoals je hierboven ziet)

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

gelukkig mag je dan nog een keer overdoen en je kan je kindje nog een 2e keer gratis zien en dat is ook heel leuk haha;)

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier zijn we met 22 voor het eerst geweest en straks met 29 weken gaan we nog een keertje.

hier is het zo dat als je geen mooie 3d foto's kan krijgen dat je dan mag kiezen tussen nog een keertje terug komen of extra veel 2d foto's en dvd gratis.

dit is ons meisje met 22 weken Bekijk bijlage 145757

8. MvKenL

MvKenL Lid

12 mrt 2011
    58
    0
    0
    gelderland
    wij hebben met 28 weken een 3D/4D echo laten maken van ons dochtertje en het was echt geweldig.
    nu ze geboren is herken ik ook heel veel van haar terug in de echo's

dit was de mooiste foto die er uit was gekomen.
    ze lag steeds met haar armpjes en beetje voor haar gezichtje

Bekijk bijlage 145975

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dit was van mij vandaag met 25 weken:
    gaaf toch!!!

10. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Overmorgen mag ik!
    Zal erna even wat foto´s showen.

11. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    deze is van onze meid met 17 weken echt een super ervaring wij gaan met 28 weken nog een keer want dan heeft ze al vet op het gezichtje.

Bekijk bijlage 146550

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Superervaring, maar je moet wel geluk hebben dat je kindje er goed voor ligt. Bij de meeste bureaus mag je wel een keer terugkomen als het ongunstig ligt. Hier onze tweede meid met 27 weken, erg veel geluk want ze lachte!

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    gezichtje met handje ernaast en stukje been:

14. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Dit was vorige week donderdag met 26+3 weken!

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

dankjewel en wat een mooie echo's allemaal!!:D

Deel Deze Pagina