ik ben heel blij met mn echo en daarom ben ik lekker internet afspeuren enz. en nu lees ik dat bij 10 weken de kaakjes worden ontwikkeld terwijl ik een echo had met 9w4d en zij toen zei " zie je die witte streepjes dat zijn de kaakjes" of was dat het beginnetje ofzo? en ik ben nu erg geintresseerd in echo's vind het gewoon leuk geworden maar de meeste lijken wel naar rechts te liggen maar de mijne naar links.. is vast niets aan de hand anders had ik dat wel te horen gekregen natuurlijk en het hartje klopte ook mooi! helemaal perfect. het is voor mij gewoon nieuw kwa echo's 19juli mag ik weer!en dan zal ik het nog duidelijker zien. zie trouwens ook wel op veel echo's van 9 weken en aantal dagen een onduidelijkere beeld dan mij echo.. niet om rot over te komen maar hoe kan dit dan.. ja beetje "onzeker" stel dat het verkeerd groeit ofzo is het natuurlk niet!! maar toch .. horrormonennn lijkt me wel leuk als meerdere echo's worden geplaatst tussen de 9 en 10 weken ook voor me eigen geruststelling en omdat ik het zo mooi vind :d en voor de dames die het zelf ook leuk vinden en die horrormonen heeft ben benieuwd liefs!!!
deze foto is idd onduidelijk omdat de foto genomen is met mn telefoon ihih en daarna met mn telefoon op zp geplaatst
dit is de mijne met 9 weken en 4 dagen d8 zelf 10 weken te wezen, haha maar 3 daagjes terug.. en die 2 witte streepjes ( moet je wel je hoofd iets naar rechts hangen maar dat zijn de kaakjes werd me verteld.. maar zijn erg recht hoe ligt het dan vraag ik me af iemand?)
Hier was ik 9 weken en hier ligt het kindje idd met hoofdje naar rechts en beentjes naar links,. maar je kijkt het recht aan! Het is dus niet (zoals vaak bij andere) een zijaanzicht View attachment 83267
hihi apart, wel leuk dat het toch nog veel verschilt het met allerlei echo's kwa de ligging van het kindje enz.
hey tonneke morgen de geslachtsbepaling!!!!!!!!!!! zo spannend hoelaat ? heel veel plezier hoop dat je vermoede klopt!
Mooi idd. Ik heb er 2 liggen en dan ligt hij met zn rug naar ons toe. Maar je ziet m lkkr bewegen en zodra ze m afdrukken hoppa omgedraaid.