Wil je succes wensen vandaag! Hier ook in eerste instantie 4 dagen terug gezet en bij de volgende echo weer 6 dagen vooruit! Mw die de tweede echo maakte zei direct na het plaatsen van het echo apparaat "kan het zijn dat jullie al verder zwanger zijn dan hier staat" en idd volgens eigen berekening kloptte dat! Snap zeker je angst en ongerustheid hoop op een mooie echo en goede uitslag!
Was niet oke. Volgende week woensdag de curettage. Hartje is gestopt maar t was wel gegroeid tot 7 weken. Zou 8 zijn
Herken het wel. Hoeveel hoop je ook nog hebt, diep van binnen neem je al afscheid. Is er al een reden gevonden voor jullie herhaalde miskramen? Ik zie dat je al erg veel pogingen hebt gehad. Vind erg knap van je hoe je dit volhoudt en er doorheen vecht. Bewonder je enorm.
Ooh nee dit ga je toch niet menen?😢 Waarom toch? Ook ik denk dat er toch iets is waarom het steeds misgaat.. Wat voor onderzoeken heb je tot nu toe al gehad? Gebruikte je dit x ook bloedverdunners? Kinderaspirine? Hele dikke knuffel
Het past niet meer in mijn handtekening maar hebben dna onderzoek gehad van de zomer omdat het steeds niet lukte. Was natuurlijk geen reden voor zeggen ze dan en komt nooit wat uit maar mijn vriend heeft een chromosoom afwijking. Kans dat er gezonde embryo's bij zaten was er ook. Daarom die laatste poging samen gewaagd en had nog een koelkast vol medicatie. Dit was de laatste samen. Maar toch hoopte je op ons eigen wonder nu ik toch wel weer zwanger werd. T is klote Mag nu stoppen met de utro en bloed verdunners dus gok ook niet dat het vanzelf komt. Volgende week woensdag dan curettage want dan is mijn vriend ook weer thuis (zit in t buitenland voor werk) Gelukkig veel steun in omgeving.
Het is idd kloten.. En dan druk je jezelf nog zacht uit Is de vitamine d3 wel eens bepaald bij je? Hadden jullie nu dag 5 emmys? De eerste 2/3 dagen van de celdeling doet het eitje nl het werk vanaf dag 4/5 het zaadje(dit is even in jip en Janneke taal) Gaan jullie nu verder met iets anders? Omdat je zegt dit was jullie laatste poging samen