Hallo meiden, Na 2,5 jaar zijn wij eindelijk zwanger.. jippieee! Nu heb ik 2 weken geleden een echo gehad (6 weken en 2 dagen). Het hartje klopt.. Zo mooi om te zien. Op de echo zagen we alleen meer dan alleen de beeb en het vruchtzakje. De gyn kon ons niet vertellen wat het was.. Het zou bij de volgende echo weg kunnen zijn, maar het zou ook een 2e beeb kunnen zijn. Alles is dus mogelijk. Zo nieuwsgierig als ik kan zijn heb ik me natuurlijk suf gezocht naar iets vergelijkbaars op internet, maar niks gevonden. Donderdag krijg ik de volgende echo (8wk en 2 dgn).. maar ben toch benieuwd of iemand dit herkend? Op de echo is het 't 3e rondje met de '???' waarvan we niet weten wat het is. Nou hoop dat jullie even mee willen kijken. Alvast bedankt, Liefs lilfay
allereerst de rondjes die je heb gezet kloppen niet, de baby zit namelijk in de vruchtzak het zwarte gedeelte is dus de vruchtzak daar zit de baby in daar waar jij vruchtzakje heb aangegeven is dus de baby het andere rondje kan de zwangerschapskring zijn die nog niet weg is, of het voedingszakje (weet niet hoe je dat noemt ) hiervan drinkt/eet je baby tot een bepaald aantal weken en verdwijnt dan weer
In de vruchtzak (zwarte ronde) zitten normaal idd 2 dingen: - baby - dooierzakje (1e 12 weken de voedingsbron vd baby) Ik kan moeilijk lezen wat je erbij geschreven hebt, foto is te klein/wazig
He meiden, Bedankt voor de snelle reactie. Vond het ook al zo vreemd.. maar de gyn heeft het ons zo uitgelegd. Ben ook maar een leek op dat gebied . Wat ik wel zelf heb gezien op de echo.. in dat eerste rondje (heb ik baby bij gezet) zagen we het hartje kloppen. En van het 2e rondje zei de gyn dat dat een vruchtzakje was. En dat het 3e rondje een raadsel is. Maar zo zie je maar.. ze kunnen mij alles wijsmaken . Maar het gekke is dan wel.. het hartje klopte in het 1e rondje? Groetjess
ik denk dat je gyn dan heeft gezegd dooierzakje want de vruchtzak kan nooit naast de baby zitten, die heeft je kindje om zich heen daar zit het vruchtwater en de baby in (dank je daantje door jou kwam ik op het woordje dooierzak dus) het 3e rondje is mij ook een raadsel eerlijk gezegd word dus nog spannend
2e rondje kan geen vruchtzakje zijn, want het hele grote zwarte rondje wat je ziet dat is het vruchtzakje en daar zit de baby in Hij bedoeld waarschijnlijk het dooierzakje waar de baby de eerste 12 weken zijn voeding uithaalt omdat er dan nog geen navelstreng verbinding is Maar wat dat ander rondje is geen idee. Ben benieuwd donderdag!
ze heeft geschreven rondje 1 links baby rondje 2 midden vruchtzak rondje 3 rechts ??? even voor de duidelijkheid
Hoi meiden, Het raadsel is opgelost.. Het zijn er toch 2! Wat we op de eerste echo niet hebben kunnen zien, wad donderdag erg duidelijk. Beide hartjes kloppen.. Wij vonden 1 al bijzonder, maar nu het er 2 zijn.. Wauw! Ben benieuwd of het allemaal in mijn kleine lijfje past ! Wou jullie iig even op de hoogte brengen. Liefs lilfay
wauwww!! gefeliciteerd!! super! zijn ze 1 of 2 eiig of konden ze dat nog niet zien? en passen gaat het vast en zeker
Wow! twee!! Gefeliciteerd met dit goede nieuws! twee hartjes !! Hoe klein ben je dan? Komt wel goed joh!