Ik kan niet wachten!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by horselover, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Volgende week woensdag kunnen mijn vriend en ik eindelijk naar de verloskunige! Ik kan bijna niet wachten :D ..Mijn schoonzus en ik zijn beide zwanger en we dachten dat we ongeveer rond dezefde tijd zijn uitgerekend..Maar zij is dus al geweest en heeft een termijnecho gehad.
    Maar ik zit bij een andere verloskundigepraktijk en daar krijg ik dus volgende week woensdag een intake en een verwijsbrief voor echo en bloedprikken (ziekehuis),
    Maar mijn vraag kun je dan meestal gelijk terecht? Of moet je dan ook nog weer een afspraak maken?

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    gefeliciteerd met je zwangerschap, en wat leuk dat je gelijk zwanger bent met je schoonzus
    wat betreft je vraag, na de intake moet je zelf het ziekenhuis bellen voor een afspraak en meestal krijg je dan rond de 11 a 12 weken een echo.
    bloedprikken iets eerder.
    maar als je bv met hormonen zwanger bent geworden dan krijg je met 6,7 weken ongeveer een echo, zoals bij mij het geval was.
    maar geloof dat dat niet op jou van toepassing is.

3. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Oh dat is dan best wel jammer. Aangezien er tegenwoordig best wel veel direct een termijnecho krijgen.
    En voor mij zou dat ook ideaal zijn aangezien ik voor de mri scan moet.
    Dus dan moet ik wel zeker zijn hoever ik heen ben.,
    Nahja dat kan ik dan altijd aangeven..
    Dank je wel voor je reactie

4. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    ja je kan het altijd vragen natuurlijk,
    en je kan evt ook altijd nog zeggen dat je niet weet hoe ver je bent en dan wil het ook nog weleens lukken dat je eerder kan ;)

Share This Page