Echo 7 weken 5 dagen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Dreamy, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Mag morgen om 10.45 uur weer naar de gyn voor mijn 2e echo. Eerste echo heb ikmet 5,5 weken gehad en daar was een vruchtzakje te zien met een dooierzakje.. Voor de duur van de zwangerschap zag alles er goed uit. Vind het onwijs spannend.. Als het goed is moeten we morgen het hartje zien kloppen met de inwendige echo.. Ben nu al onwijs gespannen en hoop dat alles goed is...

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Succes, ik weet wat die spanning is. Heb dit ook gehad... Dat is het nadeel van een vroege echo he!

Ik duim voor een mooi kloppend hartje morgen!!

Toen ik het hartje hoorde (na een dikke week bang geweest te zijn of t wel goed zou zijn) zei ik wouuww wat een opluchting, nou ben ik niet meer zo bezorgd. Waarop de vrouw die de echo maakte zei: Nou noem je dit zorgen, wacht maar op de komende 20 jaar... Het zal alleen maar erger worden (bedoelde ze positief hihi).

Succes, hopelijk kun je morgen met een fijn gevoel naar huis!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Spannend Dreamy! Heel veel succes!

Ik zit een beetje in dezelfde situatie. Een tijdje geleden heb ik een MA gehad maar ben gelukkig snel weer zwanger geraakt.
    Morgen heb ik mijn eerste echo, en ik ben zo ontzettend zenuwachtig of deze keer wel alles goed is. Ik voel me nu zo anders (veel meer zwanger) dan de vorige keer, dus dat lijkt me een goed teken, maar ik vind het nu moeilijk om positief te blijven ;)

Hopelijk horen we morgen allebei goed nieuws!

4. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend Mosa! Laat je morgen ook ffies weten hoe het is verlopen? Moet jij ook in de ochtend?

@ xd24 Hahaha wel een goede opmerking van echoscopiste :D

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jep, ik zal laten weten hoe het was. Om 12.45 uur moet ik, ik wilde zo vroeg mogelijk maar 's ochtends is de vk-praktijk dicht. Nu heeft ze me nog voor het spreekuur ingepland, dus erg fijn!

Ik zal morgen om kwart voor 11 aan je denken!

6. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben net terug van de gyn en alles is goed! Hartje klopt.. wat geweldig om dat te zien.. Hoop dat bij jou ook alles goed is gegaan Mosa!

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Goed gevoel geeft dat he :D
    Fijn dat alles goed is!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd Dreamy, wat een goed nieuws!
    Hier ook alles goed en ook een mooi kloppend hartje gezien!

Wat een opluchting hè?!

9. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja echt een onwijze opluchting! Fantastisch dat het bij jou ook allemaal in orde was.. Ik probeer nu echt te gaan genieten tussen de misselijkheid door :D

@ Chiggy Thanks voor je reactie ;)

Deel Deze Pagina