helaas toch een onvolkomen stuitligging

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by farfan, Sep 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. farfan

farfan Actief lid

Jul 5, 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi meiden,

Had vandaag de liggingsecho en wat bleek... de deugniet lag in een onvolkomen stuitligging. Dus lekker met de beentjes tegen de neus aan :D
    Ik dacht al wel dat het zo iets moest zijn omdat ik nooit geen trappen in mijn ribben voelde....
    Omdat het waarschijnlijk al redelijk ver in het bekken is gezakt en ik ook vrij weinig vruchtwater heb, is de kans klein dat de kleine zichzelf nog gaat draaien. Wel was het een klein kindje.

Nu moet ik a.s. woensdag naar de gyn voor een intake en informatie over een evt. draaipoging enz.
    Vind het wel zielig voor de kleine als ze dan zo gaan trekken en duwen. En voor mij zal het ook wel geen fijn gevoel zijn..
    Bij de echo zeiden ze dat het nu wel goed lag voor een stuitbevalling. Dus ik wil wel even afwachten wat ze bij de gyn zeggen over de houding van de kleine. En aan de hand daarvan maken we dan een keuze voor wel of niet draaien.

Het is wel een beetje een domper om dit zo te horen maar ja, had het ook wel een klein beetje verwacht.
    Het is nu gewoon al een kleine deugniet! :D

Liefs Farfan

Share This Page