Ik heb best wel wat buikvet, maar er wordt altijd eerst uitwendig geprobeerd. Het was dus ook geen probleem hier.
Hebben ze dan wel eerst uitwendig geprobeerd? Mijn eigen vk doet sowieso eerst met een volle blaas uitwendig proberen. Ziet ze niet genoeg dan inwendig. Maar vorige zwangerschap was uitwendig dus ook al genoeg te zien Maar ik lees dat het dus heel erg wisselend is bij iedereen. We gaan het maandag zien of het lukt
Hier vandaag ook uitwendig een pretecho gehad en vruchtje was goed te zien, ook al kloppend hartje gezien en gehoord!
Zowel de verloskundige als in het ziekenhuis als het pretecho bureau waar ik ben geweest doen ze tot minstens 10 weken inwendig. De laatste echo die ik inwendig heb gehad was met 11.3 weken. Daarna ging ik over uit uitwendig.
bij de oudste heeft de vk met 8 weken uitwendig geprobeerd toen kon ze echt niks vinden. ik dacht al dat het niet goed was, wist ik veel. nee zei ze we gaan gewoon met inwendige echo kijken en ja hoor prachtig op termijn. ik heb vrijwel geen buikvet lag nog te ver achter schaambot zei ze.
Jeej een prachtig mooi vruchtje met mooi kloppend hartje gezien. Ligt prima op termijn. Kwam uit op 7 weken 3 dagen Ik slaap vanavond goed Oh ja, was super duidelijk uitwendig te zien