Drinken eerste echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MarjoleinART, 1 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb zometeen om 10.35 mijn eerste echo met 6w3d, maar moet ik nu voor het beste resultaat juist wel of niet (veel) drinken?
    'Normaal' drink ik in de ochtend wel bijna 1 liter, dat nu juist wel of niet doen? Bedankt!
    Marjolein

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113

Aangezien ze hoogstwaarschijnlijk een inwendige echo doen, gaan ze je waarschijnlijk zelfs vragen om te plassen en de blaas leeg te maken voor het beste beeld. Veel plezier!

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Hier moest ik bij dat termijn altijd met een volle blaas komen. Bij een inwendige echo is een volle blaas niet nodig trouwens.

Succes!:)

4. minou1994

minou1994 Lid

18 sep 2016
    33
    9
    8
    NULL
    NULL
    Bij mij hebben ze het eerst uitwendig geprobeert met hele volle blaas! Dat lukte niet met 6+2 dus hebben ze inwendig gedaan. Ik ben toen even naar de wc geweest. Je kunt het dus in ieder geval proberen :D

5. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Bij mij 6w6d had ik veel van te voren gedronken, zelfs zo veel dat ik gedoseerd een klein beetje moest uitplassen, toen was alles goed zichtbaar op de uitwendige echo!

6. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    succes met je echo! uitwendig is het inderdaad wellicht iets tr vroeg voor. maar hopelijk een mooi kloppend hartje te zien zometeen :)

7. Ze hebben hem uitwendig gedaan en een mooi hartje gezien! Heel blij!!!
    Bedankt voor de reacties!!! 😚

Deel Deze Pagina