Hoi hoi, moet t ff kwijt. Na onze mk van januari zijn we heel snel weer zwanger geraakt.. al die tijd ben je onzker.. en nog steeds natuurlijk.. want garantie heb je nooit maaarrrr nu hebben we gister met 7 wken en 6 dagen, bijna 8 wken dus.. ons kindje gezien... heeeel klein. Ik lag en we zagen niks.. alleen een groot zwart gat dus je denkt.. he, waar is t nu? T moet er toch zijn? Maar toen zei de vk... wacht maar hoor, het is er echt wel ik za t laten zien! EN toen, met adem inhouden inmiddels enorme volle blaas... tadaaa een heeel klein boontje met een snel flikkerlichtje! Hebben mensen hier ervaring mee?Ik weet dat als je t hartje hebt zien kloppen de kans veel kleiner is dat t misgaat. Maar ik vind t zo spannend... moet 29ste terugkomen.. spannend!! LIefs
Wij hebben (ndat het in DEC. mis ging en ik dus echt heel erg onzeker was)zowel met 6.4 als met 9.4 een pretecho laten maken bij een hele lieve meid die alle opleidingen gedaan heeft en die heeft mij uitgelegd dat de kans dat het na het zien van een kloppend hartje echt veel kleiner is. De meeste zwangerschappen gaan mis nog voordat je er erg in hebt als je er niet bewust mee bezig bent en dus niet op NOD test, dan denk je dat je gewoon een paar dagen over tijd bent. Daarna gaan de meeste zwangerschappen mis terwijl het hartje aangelegd word/moet gaan kloppen. Dus zoals zij zegt: als je een goede echo hebt met een kloppend hartje is de kans dat het goed blijft gaan echt veel groter. Gefeliciteerd!!!! Liefs mij
Ooitmamavan 3 idd dat zei mijn vk in het ziekenhuis ook. Ik heb een echo met 5, 6,5 en 8.1 weken gehad. Dit heeft te maken met meerdere miskramen in het verleden en een innestelbloeding die ik heb gehad. Ik verwarde deze met een menstruatie. Vmk komen idd het vaakst voor maar omdat, we vaak allemaal testen voor nod heb je dan opgemerkt dat het mis is gegaan. Vaak als je gewoon wat later ongesteld had geworden had je het nooit geweten. Vaak is de aanleg van de zwangerschap ook al verkeerd gegaan.
Dankjullie wel voor jullie reacties. T stelt me erg gerust om t van anderen ook te horen dat het daarna goed is gegaan. Is t trouwens normaal dat t zo moeilijk te zien is?Ik heb dus binnenkort weer een echo, dan ben ik tussen de 9 en 1 wkn. Wanneer hebben jullie gezegd tegen iedereen dat jullie zwanger zijn/waren? Bij 11 of toch pas bij 13? Als ik het goed heb gezien is je kindje bij week 11 klaar met alle organen/hersens etc aan te maken.. daarna moet t alleen nog groeien... dus de kans dat t dan mis gaat...is erg klein... klopt dat? Liefs
Gefeliciteerd met het zien van een kloppend hartje! Wij hebben het gezegd met 6 weken ongeveer. Nadat we het hartje hadden zien kloppen. Je hebt inderdaad na 13 weken de minste kans op een miskraam. But don't worry! Everything is gonna be alright!
Hallo! Goed teken dat je een hartje hebt zien kloppen! Ik herken je spanning en onzekerheid. Na 3 mk hadden wij vandaag een echo. Was nog erg vroeg, kleine 6 weken (onregelmatige cyclus) ben ik zwanger, dacht kleine 7 weken. Maar idd een stipje te zien met een hartactiviteit. Ook ik hoop dat je het allemaal normaal is!? Sterkte met deze spannende tijd en ik zal voor je duimen! groetjes