Hallo, Ik ben kapot van verdriet, net een echo gehad helaas alleen een lege vruchtzak zichtbaar. Vorige week nog een mooi kloppen d hartje nu niks meer Deed pijn, zeker omdat ik geen bloedverlies olf krampen heb gehad. en m,n HCG was gestegen van 3000 naar 13000.. moet dit even vewerken.. groetjes maybe
Ach meissie toch, dit doet pijn! Ik kan helaas niks voor je doen maar wil je toch even sterkte wensen!
Hcg blijft stijgen zolang de miskraam nog niet volledig is. Hoeft niet, kan wel. Zodra jouw lichaam nog "denkt" dat het zwanger is omdat het vrucht(je)zakje nog niet (volledig) uitgedreven is kan je hcg blijven stijgen. Helaas zelf ervaring mee.
@zomerrr: dank,je ik snap dit echt niet, hoe kan het ineens weg zijn in 1,5 week. En alles voelt ook gewoon goed.. Geen kramp niets..
Even een 'stomme' vraag hoor; heb je wel weer een inwendige echo gehad? Konden ze wel duidelijk alles zien? En moet je nog een keer terugkomen? Denk van wel toch?
Ja moet volgende week terug en het was een inwendige echo.. Hij heeft wel goed de tijd genomen om te kijken. Maar t is gewoon zo moeilijk omdat op de echo van vorige week een super mooi "garnaaltje" te zien was.. Maar hij zij wel duidelijk dat dit er niet uitzag als een goede zwangerschap
Dat is nu echt het vervelende en frustrerende van een missed abortion. De naam zegt het eigenlijk al; gemist. Dan hoef je geen bloed te verliezen, geen krampen te hebben etc. Je lichaam doet zich nog steeds zwanger voor terwijl het vruchtje al afgestorven (rot woord) is. Waarschijnlijk voel je je ook nog gewoon zwanger. Zei hij vorige week dat het geen goede zwangerschap leek of zei hij dat vandaag? En wat ik begrijp zat er slechts 1 week tussen beide echo's. Was hier een reden voor?
@pascale: dat zei hij vandaag.. En de rede van de echo's is dat mijn vorige zwangerschap ook mis is gegaan en ik dus extra coltrole kreeg
wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte.. ik ben blij als het maandag is dan krijg ik mijn eerste echo!!
Ik wil je niet meer hoop geven meid, maar in sommige ziekenhuizen/praktijken verschilt het per apparaat heel erg. Weet niet of je in dezelfde behandelkamer was? Nogmaals sterkte!
Nee, ik denk dat valse hoop geen zin heeft. Als je met 7w4d met een apparaat nog geen vruchtje ziet, dan is hij echt antiek. En ik denk ook niet dat een gyn dan zegt dat het er niet goed uitziet. Helaas kan het hcg idd gewoon doorstijgen. Echt enorm balen! Heel veel sterkte met verwerken! Zeker als je al een keer hebt meegemaakt dat het mis is gegaan, dan is het extra hard slikken.
sterkte meis. Ik schrok toen (was 9 weken en 1 dag) van de naam missed abortion. Ik voelde me ook echt gewoon zwanger, had alle symptomen maar waar de kleine was? spontaan weg Sterkte in ieder geval!
Misschien een gekke vraag, maar vorige week zagen ze toch een vruchtje met kloppend hartje? Klopt het dan dat ze nu enkel een lege vruchtzak hebben gezien? Dat snap ik niet helemaal. Anyway, echt flink balen.....Sterkte meid!