wat mooi om te zien!! ik kan ook echt niet wachten, ben zo benieuwd wat er op me af komt. morgenavond heb ik pas het gesprek dus waarsch duurt de dag heel lang haha. als ik een echo krijg zal ik hem morgen plaatsen. Dankjewel!
Spannend jongmama20! Ik ben erg benieuwd naar je echo foto en hoop dat alles goed mag zijn. Je naam jongmama20 is omdat je jong moeder bent/gaat worden? Ik ben ook 20 dus ook jong moeder en heel erg benieuwd naar wat er allemaal komen gaat. Succes!
ik ben op het moment 20 en zwanger van de eerste en ik ben 21 als ik mag bevallen. ik ben ook benieuwd hoor, zo spannend allemaal hihi! jij bent al aardig ver! gaat alles goed bij jou?
Vanavond mn intake gehad en alles was voor nu helemaal goed! hartje zien kloppen, teruggezet naar 6.5 week. helemaal verliefd op dit inimini poppetje <3 (voor degene die het niet zien, links boven in het 'perenpuntje' zit ons 7mm kleintje hihi)
Waaw wat geweldig!! Super! Jongmama20 ik wist al heel vroeg dat ik zwanger was, (ben zwanger worden door de pil ) dus kreeg echo om te zien hoe ver ik al niet was. Toen bleek ik 5 weken te zijn, tot de 12 weken ging het super langzaam en nu vliegen de weken (en de kilo's) er aan. En nog helemaal geen last van geen enkel kwaaltje gehad. Ik hoop dat je een voorspoedige en gezonde zwangerschap mag krijgen! Ziet er in iedergeval goed uit!
Ik heb ook 1 februari mijn termijn echo Ben vandaag ( volgens berekeningen via internet) 6 wk en 1 dag. Kan niet wachten tot het zover is
ik wou dat ik geen kwaaltjes had haha. echt al 1 A 2 weken voordat ik het wist was ik al heel erg moe en sinds afgelopen week op dagen dat ik moet werken precies ben ik heel erg misselijk. 1feb ben ik dan 10a11 weekjes en hoop dat het zo snel gaat kan nu al niet wachten. toevallig ben ik 6feb jarig dus dan kan ik het z'n beetje de mensen vertellen die het nog niet weten. laat die kilo's maar komen, heb er z'n zin in haha. jij ook een voorspoedige zwangerschap, zullen we elkaar gewoon op de hoogte houden als er echo's zijn geweest?
Mijn echo was met 6.3 weken. Nauwelijks wat te zien, een stip met (gelukkig) kloppend hartje. Foto plaatsen is de moeite niet haha. Veel succes!
@Aleeyah Nou gelukkig maar idd dat er wel een kloppend hartje gezien is anders ben je er nog zo onzeker over. Maar ik snap dat dat de moeite niet is haha.
Jongmama20, wat fijn dat je echo goed is gegaan! Nu weer eventjes wachten tot februari.. Ik mag dinsdag weer voor intake.
Idd lang wachten haha. maar we hebben geen keus helaas. je ziet wel de verandering goed dan dus dat is wel weer leuk! succes dinsdag meis!