mooi houden vd echo foto

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Female, Dec 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Female

Female Niet meer actief

hebben jullie tips om verkleuring enz vd echo foto's tegen te gaan? heb gehoord inspuiten met haarlak, is dat waar?

groetjes

2. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    dat durf ik niet hoor. Ik heb ze allemaal ingescant, zodat we ze ook digitaal hebben. Verder wordt het afwachten of ze echt gaan verkleuren.

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben m gewoon gescant en op foto papier weer uitgeprint. Zo hebben we van alle foto's sowieso 2 exemplaren. Ik zou t niet durven met haarlak!

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Die echo's van mijn schoonzus zijn alweer 4+ jaar oud en zien er nog prima uit hoor ;)

5. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    misschien dat ze nu ander papier gebruiken
    maar de echo van mijn zoon 14 jaar geleden is nog prima

niets aan te zien of te voelen

6. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Echofoto's van mijn beide dochterszijn nog hartstikke mooi hoor! Heb ze wel ook allemaal ingescand.

7. Female

Female Niet meer actief

zo snelle antwoorden! bedankt!

heb het net toch geprobeerd met de lak :oops: maar dan met de foto van het kopje, niet die vh hele kindje... als ie droog is zal ik het jullie laten weten! :D

8. Female

Female Niet meer actief

hmmm toch was het nog niet zo'n gek idee denk ik, de 'probeer-echo' is bijna opgedroog en blijft hetzelfde maar dan met een glanzend beschermlaagje....

9. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    En plastificeren? Dan hoef je ook niet bang te zijn dat de foto gaat kreukelen.

10. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Nee niet plastificeren! Tenminste, niet met zo'n lamineeraparaat, want die gebruikt warmte en daar kunnen die foto's dus niet tegen!

Dat meldde de echoscopist ons gelukkig, want ik had al het idee de lamineermachine op het werk te gebruiken......

11. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    Wie kan een goede scanner aanraden?
    En wat kost zoiets...
    We hebben nu wel digitale foto's van de echo's gemaakt met de HPR607
    maar de kwaliteit vind ik niet top (zie mijn album) of ben ik te veeleisend :(

12. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Mijn echofoto's van de oudste , dus 10 jaar geleden zijn ook nog prima, niks verkleurd hoor, zou er niet teveel aan rommelen, ook gedacht aan inlijsten?

13. Female

Female Niet meer actief

meiden de haarlak was echt een goeie tip hoor, ben er super tevreden over, heb het zelfs met de goede foto gedaan en in mijn zwanger dagboek geplakt. gewoon op zo'n 15 cm verdeeld opspuiten, laten drogen... echt wel veilig hoor!

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ja hier kwam ik van de week op de harde manier achter... helaas 1 foto verknald aangezien ik het niet wist.

Gelukkig heeft de jongen van de post (waar het lamineerapparaat staat) mijn digitale foto's uitgeprint in hoge resolutie en toen gescant, ik heb ze dus nu allemaal ook op A4 formaat.

Share This Page