Pff.. vanmiddag heb ik de eerste echo bij een pretecho bureau. Nu is alleen het volgende.. ze maken daar alleen uitwendige echo's. Van tevoren dit ook besproken. Volgens de mevrouw moet het al wel te zien kunnen zijn. Ik moet met volle blaas komen en heb een platte buik, wat allemaal positief is mbt de echo. Toch ben ik best zenuwachtig dat mijn baarmoeder teveel naar achteren ligt en dat we alsnog niets te zien krijgen Nu duurt wachten tot 15:15 best wel lang! Zijn er anderen die rond de 8,5 week een uitwendige echo hebben gehad?
Bij de verloskundige heb ik bij 4 van de 5 zwangerschappen een uitwendige echo gehad rond de 8 weken en was steeds te zien, ondanks dat mijn baarmoeder naar achteren gekanteld lag bij nummer 2 en 3 en volgens mij bij dit kindje weer. Hier dus echt wel wat te zien, maar niet overduidelijk de contouren van een kindje, maar zeker een kloppend hartje. Succes vanmiddag en sterkte met wachten.
Iedereen bedankt voor de reacties Het was inderdaad heel erg goed te zien en alles was helemaal in orde