vanavond 20 weken echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by sandra1979, Oct 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Vanavond hebben we de 20 weken echo. Spannend, want ik ben me er goed van bewust dat het niet zomaar een pretecho is. De eerste echo was bij ons heel vroeg (7 weken), dus dat zal een heel verschil zijn. Hopelijk is alles goed.
    groetjes sandra

2. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Hoi Sandra,

Spannend! Heel veel plezier vanavond... en hoop dat alles goed is met jullie beebje.

Kus Toys

3. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Spannend!
    Heel veel plezier vanavond!

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Spannend hoor!

Heb je er een goed gevoel over of maak je je toch ergens zorgen over?

5. Zo spannend zeg!

Heel veel kijkplezier en ik hoop dat alles in orde is, misschien kun je al zien of het een dame of een heertje gaat worden....

6. fenniet23

fenniet23 Actief lid

Jul 22, 2006
    405
    0
    0
    Receptioniste
    Meppel
    Spannend en heel veel plezier vanavond.

Dikke kus Fennita

P.s. Moet je die 20 weken echo aanvragen bij je verloskundige?

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Bedankt allemaal, ik vond het ontzettend spannend en had geen goed gevoel. Maar het was echt super. Kon pas genieten nadat alles nagekeken was en het zover ze kon zien allemaal goed was. Het is een echte druktemaker, en het is echt geweldig om alles erop en eraan te zien. Heb me dus druk gemaakt om niets. Nu ga ik lekker genieten van alle bewegelijkheid (nu is het nog fijn, kan me voorstellen dat het straks lastig kan zijn), achter mijn dvd'tje.

Fennita, ik heb het niet aangevraagd, gewoon een afspraak gemaakt. De kosten moet ik zelf voorschieten, maar kunnen teruggevraagd worden bij het ziekenfonds.

groetjes sandra

8. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Hoi Sandra,

Wat fijn dat alles goed is met jullie beebje :D:D Super! Geniet er maar lekker van!
    Heb je toevallig ook nog te horen gekregen of het een meisje of jongen is? Of willen jullie het niet weten?

Kus Toys

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    1,079
    0
    0
    Wat ontzettend fijn Sandra dat alles goed was, ik ga morgen voor de 20-weken echo en ben ook erg zenuwachtig. Vind het zo spannend, hopelijk is alles goed.

10. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    have fun vanavond meid ....ik wist niet dat je hier in Tilburg s`avonds een medische echo kan krijgen :( was voor ons ook wel beter uitgekomen

Share This Page