ik hoor het hartje van mijn baby al duidelijk met de angelsound met 8 weken. (heb het zelfs opgenomen) ik kan alleen niemand vinden die dit ook heeft iedereen hoort het pas later in de zwangerschap. Ben ik mischien verder dan 8 weken zwanger (inmiddels 9 weken) omdat ik nog geen echo heb gehad, of zou het gewoon kunnen omdat het kindje e mooi voor ligt. Het is duidelijk een hartje van een baby omdat het veel sneller gaat dan mijn hartslag!
HOi sarah, Heb je ondertussen al een echo gehad? en hoe ver ben je? Want inderdaad zoals je zelf al zegt is het bij 8 weken zwangerschap bijna niet mogelijk om het hartje van he tkindje al te horen. Het kan wel zijn dat je misschien een bloedvat hebt gehoord. De baarmoeder komt nog niet achter je schaambotje uit. Vanaf 10 weken is het hartje te horen maar dan nog niet bij iedereen daarom dat er bij de verloskundige pas vanaf 12 weken word geluisterd. Groetjes imke
ik vind het heel vreemd. wat het hartje is zo duidelijk te horen. het gaat 2 keer sneller dan mijn eigen hartslag en klinkt niet zo krachtig als dat van mij. Ik moet 3 maart voor een echo. ik heb het 1 keer net boven mijn schaambotje gehoord en nu is het ietjes naar rechts verschoven. (scheelt bijna niets) dat ik veel verder ben kan bijna niet. snap er echt niets van. O'ja met de week word het hartslagje krachtiger van geluid. vreemd!