Voor ik zwanger raakte van mijn dochter, heb ik 2 miskramen gehad. 1 ma en 1 mk. Nu willen we graag een tweede kindje. Ik weet dat t nu 2 kanten op kan, weer 1 of meerdere miskramen of gelijk een goede zwangerschap. Ik ga er eigenlijk van uit dat ik weer te maken zal krijgen met een miskraam, voorgevoel of om teleurstelling te voorkomen? Ik weet het niet. hoe zat t bij jullie? Weet dat t niets zal zeggen over mijn situatie, maar vind t interessant om te lezen hoe het anderen is vergaan.
Wat vervelend voor je zeg! Ik heb zelf ook 2 miskramen gehad maar ik heb ook een erfelijkheid dat ik grotere kans heb op miskramen. Heb je na die 2 mk ook een onderzoek gehad of was het gewoon pech? Misschien kun je je laten onderzoeken, dan weet je in ieder geval of er meer aan de hand is of niet. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en hoop op een goede zwangerschap voor jullie!
Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Ik heb vóór mijn zoon een MA gehad en hoop natuurlijk dat we dat nooit meer mee hoeven maken! Ik hoor in m'n omgeving wel vaak dat een tweede kindje wel in 1 x lukt (beetje raar omschreven), dus we vertrouwen er maar op dat het hier ook goed gaat... Succes met zwanger raken en blijven!
Eerste zwangerschap werd een MA, daarna na 3 maanden zwanger van een dochter. Na stoppen met de pil na 3 maanden zwanger van een zoon. Daarna na stoppen met de pil na 3 maanden zwanger (haha geen grapje), maar dat werd helaas weer een MA. Nu aan het sukkelen na de MA en zit nu in het ivf traject. Dit wordt maand 3 dus wie weet Het hoeft dus niet weer een miskraam te worden, maar ik snap je angst helemaal. Ik ben jammer genoeg ook nooit zorgeloos zwanger geweest, dat zullen jullie uit ervaring begrijpen.
Hier eerst 2 missed abortions gehad, daarna 2 zoons. 2e keer ging dus goed, zonder miskramen vooraf. Heel onwerkelijk vond ik dat. Nu pril zwanger van de 3e en vind het weer heel spannend!!
Hier eerste zwangerschap MA daarna na 1,5 jaar een gezonde dochter. Na ruim een jaar proberen eindelijk weer zwanger, maar helaas weer MA. Het zegt dus allemaal niets. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent en dat alles goed zal gaan!!
Mijn beste vriendin had voor haar eerste 2 miskramen rond de 7 weken. Bij haar tweede ging het direct goed!