We hebben al een gezond zoontje van 1.5 jaar oud. Op 1 januari van dit jaar had ik een positieve test in handen, maar ik voelde me ondanks een periode misselijkheid (gevolgd door het plotseling wegblijven van alle symptomen) niet zwanger. Het leek niet tot me door te dringen ofzo. Alsof ik een voorgevoel had; op de echo met 9 weken bleek het vruchtje al met 4 weken gestopt te zijn met groeien. Uiteindelijk is het pas begin maart spontaan eruit gekomen, compleet met heftige weeen. Omdat het hartje nooit geklopt heeft, had het op dat moment niet een enorme emotionele impact op ons. Puur teleurstelling dat we nu in september geen kindje zouden krijgen, en er meer leeftijdsverschil zou zitten tussen kindje 1 en kindje 2. Nu ben ik 9 weken zwanger. De symptomen zijn erg vergelijkbaar met de eerste zwangerschap, buikje groeit al iets, dus in principe zou je zeggen dan zit het nu toch wel goed? A.s. maandag echo, en ik ben me er toch een partij nerveus voor! Veel meer als ik verwacht had. Want nu besef je veel meer als tijdens de 1e zwangerschap dat je net zo goed slecht nieuws te horen kan krijgen. We waren eerder terug van vakantie dus ik probeerde de echo eerder te regelen, maar ze waren wegens vakantie telefonisch niet te bereiken, en ook op mail antwoordden ze niet. Wat duurt het een eeuwigheid tot maandag!! Sorry voor het lange verhaal, ik móest het gewoon even kwijt.
Oh wat spannend! Hoe laat is je afspraak maandag? Ik heb ook een afspraak a.s. maandag en ook een hele spannende, er zou dan een hartje moeten kloppen. Wij zijn om 14.30 uuraan de beurt. Wij gaan gelukkig klussen vandaag en morgen moet ik wat werken dus genoeg afleiding. Behalve dan dat ik nu weer op dit forum zit te lezen.. misschien kun jij ook wat afleiding zoeken?
Heel begrijpelijk hoor! Ik was na mijn mk ook echt stikzenuwachtig. Pfff echt niet normaal, maar helaas is de onbezorgdheid van een zwangerschap bij mij gewoon weg. Ik hoop dat jij er wel van kunt genieten na de (goede) echo. Alvast gefeliciteerd en veel succes bij de echo.
Dank jullie wel! We zijn om 8.15 al aan de beurt gelukkig. Afleiding genoeg met een 1.5 jarig jochie in huis, maar als je op bed ligt... Jullie ook succes @DLady