Vandaag met 15.3 een geslachtsecho gehad. Het kostte even moeite, t lang er niet goed voor en weigerde te draaien. Ben eerst een stukje gaan lopen en later terug geweest en toen was ie keurig gedraaid, heb nu al overwicht En.... het is een jongen Met een meisje was ik net zo blij geweest, maar het is gewoon super leuk om het te weten. Ga morgen mijn eerste pakje kopen, heb al wel het eea gehad, maar dat was natuurlijk neutraal.
Wat leuk!! Dit is mijn 4e en ik weet voor het eerst van te voren wat ik krijg en vind het ook helemaal geweldig om te weten en in "kleur" te kunnen kopen geniet ervan!
Tis toch helemaal geweldig om het al te weten, ben ten eerste stik nieuwsgierig. Maar idd ook voor het aanschaffen van alles is het toch wel gemakkelijker...
Zo wordt het idd steeds een stukje echter In mijn geval misschien nog wat meer dan "normaal" het is namelijk niet geplant, maar ik ben er zo super blij mee. Af en toe vliegt het me nog wel eens aan, maar als ik mijn jongen dan weer heb gezien is alles goed en heb ik er alle vertrouwen in!
Ik ook niet, maar belde toevallig vorige om het te vragen en toen werd er verteld vanaf 15 weken... Enne het was overduidelijk hoor.. zal morgen de foto inscannen, heb nu geen puf meer.
Nou wat let je.. Ik wilde niet tot de 20 weken echo wachten, dus ben gaan informeren en voor 25 euro wist ik het, koopje toch
Dat is idd een koopje! Ik had hier gekeken (Amsterdam) en zag dat het 65euro was, dus dat vond ik een beetje teveel van het goede
super dat je het op dit termijn al kunt weten! ik heb ook wat rondgekeken op sites van echobureau's en vond t idd nog wat prijzig.. maar waar jij het hebt laten doen, voor 25 euro is wel een super mooi prijsje! mag ik vragen waar je het hebt laten doen?
Leuk zeg, een knul! Ik weet uit ervaring dat een jongetje geweldig leuk is haha. En de mijne was ook een 'verrassing' hihi. Veel plezier met shoppen!