Hoi allemaal, Wil weer eventjes mijn hart luchten en hopen dat jullie allemaal gaan duimen voor ons. Bij de 20 weken echo zagen ze bij ons kleintje vocht in de darmpjes. Heb afgelopen maandag een extra echo gekregen om te kijken of het weg was, maar het vocht is toegenomen. Ben nu doorverwezen naar een academisch ziekenhuis waar ze gaan kijken wat er aan de hand is, omdat dit niet hoort. Morgen middag om half vier moet ik er zijn. Maar het maakt me zo onzeker. Ben zo bang dat de kleine iets aan zijn darmpjes heeft. Willen jullie voor ons duimen dat het niets ernstigs is. En als iemand er ooit van gehoord heeft of het zelf heeft meegemaakt bij de kleine hoe is dat toen gegaan. Alvast bedankt Liefs Bojenna
Jeetje, dat is inderdaad even schrikken om dat zo te horen te krijgen. Ik heb hier zelf nog nooit eerder van gehoord. Wat in ieder geval wel mooi is is dat ze het verder gaan onderzoeken. Stel dat je geen 20 weken echo had laten doen, dan waren jullie er nu niet van op de hoogte geweest. Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Enne optimistisch blijven hè?!? (hoe moeilijk dat ook zal zijn). Ik ga voor jullie duimen! xxxies Gea
duim duim duim duim duim. Jij en je ukkie enorm veel sterkte en blijf positief op positief nieuws. suc6 en maak je niet te veel zorgen. Mijn schooljuf had dat ook en mocht bevallen van een kerngezond kindje.
Hier heb je mijn duimen ook voor jullie Ik wens jullie heel veel succes morgen en hoop dat er niks aan de hand is
Hier ook duimen die voor jullie draaien Je gaat er eigenlijk niet vanuit als je een 20 weken echo krijgt dat er daadwerkelijk iets niet in orde zou zijn. Ik hoop dat t allemaal mee valt en dat t niks ernstigs is. Veel sterkte!
Dank je dat jullie met me meeleven en voor me duimen. we gaan er het beste van hopen dus positief blijven, maar heb er wel buikpijn van. Houd jullie op de hoogte. Liefs Bojenna
Heel veel succes meid, en ik duim voor een goede uitslag! Ik weet een klein beetje hoe je je voelt, ook wij werden bij de 20 weken echo doorverwezen naar een ac. ziekenhuis (al ging het bij ons om een heel ander probleem), en dat is gewoon superspannend. Wij kregen helaas niet te horen dat alles ok was, maar desondanks ligt er nu hier toch een prachtig kereltje te slapen in zijn wieg (er staat hem nog wel het een en ander te wachten medisch gezien, maar 'one step at a time'!)! Dat er iets 'mis' is hoeft dus niet altijd het ergste te betekenen. Dat je er op tijd bij kunt zijn, zodat er na de geboorte rekening mee gehouden kan worden is alleen maar mooi meegenomen! Maar natuurlijk hoop ik voor jullie dat het gewoon meevalt, en er niks aan de hand is! De duimen draaien!
Hoi lieve allemaal, Allereerst bedankt voor al het duimen! Ennnnnnn het heeft geholpen alles is helemaal in orde met de kleine. we zijn zo blij en opgelucht. Wat ze gezien hadden was geen vocht in de darmpjes maar een iets vergrote galblaas maar dat is niets verontrustend. Bij het ene kindje is de galblaas gewoon iets groter dan bij de ander. Dus goed nieuws allemaal. Nogmaals bedankt voor het duimen. Liefs Bojenna