Echo 9/10 weken iemand?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lindaaaaaaa, 1 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaaaaaaa

29 mei 2017
    20
    1
    3
    Vrouw
    hoi hoi,

Even hele rare vraag
    Moet er iemand toevallig een echo maken volgende week en is 9/10 weken zwanger? Zoja zou diegene even een priveberichtje kunenn sturen? Hoe en wat leg ik dan wel uit haha maar niks geks. Ik gun jullie trouwens allemaal een gelukkige zwangerschap, hopen dat t bij mij ook snel raak is!

2. Lindaaaaaaa

29 mei 2017
    20
    1
    3
    Vrouw
    Nu ik her zo lees komt het best raar over xD

Maar m'n vriendin heeft binnenkort haar eerste echo en is super zenuwachtig. Ze is dan 9/10 weken zwanger. Heeft er iemand hier een voorbeeld van zodat ze er wat geruster op is?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Beetje vreemd wel inderdaad. Je vraagt mensen om een echo van hun kindje naar je te mailen....terwijl als je Google gebruikt en intypt "echo 9 weken" je -tig echo's ziet!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Als iemand volgende week pas een echo heeft zal ze je/je vriendin natuurlijk nooit nu al een echofoto kunnen laten zien... en wat heeft je vriendin daar ook aan? Als ze de echo zelf al heeft gehad en wil vergelijken zou ik het nog begrijpen maar nu... beetje vreemd verhaal. o_O

2augustus1992 vindt dit leuk.
  6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt op internet genoeg voorbeelden vinden van echo's. Maar wat heeft je vriendin van tevoren aan een echofoto van iemand anders? Het zegt niks over haar eigen zwangerschap. En wat ze kan verwachten qua ontwikkeling en beeld kan ze wel op internet lezen.

Je berichtje komt wat vreemd over, alsof je zelf een echte echofoto via de mail wilt hebben voor een of ander doeleinde...

Deel Deze Pagina