Echo 9 maanden beurs.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rianne19, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb voor 30 euro geslachtsbepaling gedaan en duidelijk een jongen, kijk maar in album. Hoop dat je er wat aan hebt!

2. hoi Wonderbaby,

ik zie dat jij een 3d echo hebt gehad, daar is het inderdaad heel duidelijk op te zien.

wij hebben voor 30 euro maar een 2d echo gehad en ze heeft echt gezocht en alleen het geslacht in beeld gebracht. dus echt heel onduidelijk. zal vanavond wel even de foto inscannen dan kun je het zien. dan snap je ook dat het voor ons heel onduidelijk is. en dat we echt op haar moeten vertrouwen. we wachten dus echt nog even de 20 weken echo af dan weten we het zeker.

vind het erg jammer dat wij geen 3d echo hebben gehad, misschien kwam dat wel omdat wij als een van de laatste van de dag waren.

zal eens mailen?

3. hoi Wonderbaby,

zoals belooft heb ik de foto ingescand.
    hij staat in mijn fotoalbum.

snap je de onduidelijkheid.

ik heb twinkelster al gemaild maar nog geen reactie gehad.

4. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Sorry, late reactie, maar (Rianne) het is idd een gewone 2D echo en de 75 euro prijs is voor 3/4 D.

5. hoi wonderbaby

ik heb zojuist antwoord gehad van twinkelster en het heeft er mee te maken dat ik al 2 weken verder ben dan jij.

maar om mijn teleurstelling goed te maken mogen we nog een keer naar ons kindje komen kijken. leuk he :)?

Deel Deze Pagina