Ik heb vanmiddag een geslachtsbepaling echo gehad en na wat draaien, duwen en zoeken zei de echoscopiste dat ze zag dat het een meisje is. Eerst kon ze het niet goed zien en wilde ze me liever over een paar dagen terug zien.. navelstreng lag er voor en de beentjes zaten dicht... Maar nadat ik wat ging draaien begon de baby zich te bewegen en kwam het tevoorschijn. Helemaal blij en iedereen gebeld en nu ben ik de hele avond al me zelf druk aan het maken of het wel klopt... zeker na een aantal verhalen hier op ZP dat een meisje toch een jongen blijkt te zijn.... Daarom deel ik even de echo met jullie!
Nou dat is een meid hoor hihi Als het een jongen was geweest had je nu recht tegen zijn ballen aan moeten kijken haha en dan had je ook zijn piemeltje moeten kunnen zien uitsteken. Het is een erg mooie foto die precies tussen de beentjes kijkt, dus dat is duidelijk een meisje, want zie 3 streepjes Gefeliciteerd Liefsss Adorable
Hee Cin! Ik zie dat je je echo hier geplaatst hebt. Maarrrrrrrr ik zie ook echt duidelijk die streepjes! Ik heb al een dochter dus ik heb die echo van mij van toen nog eens bestudeerd en dit is echt een MEISJE !!!!!!!! Geen twijfels meer meid, lekker gaan shoppen! Succes! xxx Kelly
Ben nu wel overtuigd denk ik haha... En tochhhhh ben ik nog meer overtuigd als ik dalijk bij de 20wkn echo ook dezelfde uitslag krijg.... Thnx meiden..