Morgen de 20 weken echo ik mag pas om 15.45 dus het is ook nog een lange zit, gelukkig vliegt deze dag wel om maar ik ben zo nerveus en zo nieuwsgierig ik hoop stiekem dat ons kindje nu beter meewerkt dan met de termijn echo en de tussentijdse controle. Misschien kunnen we dan nu wel zien wat het wordt ik hoop het van harte in ieder geval. Uiteraard hoop ik nog veel meer op een gezond kindje!
Succes morgen!! Ik ken het gevoel van ''wat duurt wachten toch lang'' Ik mag vandaag de eerste echo laten maken om 16:00 dus hier ook nerveus
Herkennen jullie het dan ook dat ej de dagen weg hebt geteld en nu zelfs de uren aan het tellen bent. Ach morgen wordt ik wakker en dan is het al bijna zover, vanavond nog even sporten moet nog boodschappen doen en naar de fysio dus dag vliegt, normaal neem ik als ik gespannen ben een borrel voor het slapen gaan dat gaat nu niet, (als het nu tussen mijn oren zou zitten kan ik altijd nog een alcohol vrij biertje nemen blegghhh ) Nee zonder gekheid het is nu zo zover dan kunnen we kijken en hopelijk goed nieuws, Ook voor mij man wel leuk hij heeft het niet meer gezien sinds de 11 weken echo
Jup heeeeel herkenbaar. Morgen nog en dan is t donderdag en komt mijn vriendinnetje (komt op de kids ook oppassen) dus dan gaat voor mij de tijd gelukkig heel snel hihi Succes en veel plezier zometeen
Ik telde de uren af voor de eerste echo, en toen we daar kwamen bleek het spreekuur een half uur uit te lopen , niet goed voor de zenuwen Maar euh...alcoholvrij bier smaakt helemaal niet zo verkeerd heb ik onlangs ontdekt, even terzijde haha Je zult nu ongeveer bij de echo zitten, heel veel succes!
De echo gehad en onze dochter !!! Is nu al eigenwijs. Ze liet gaat voorkant echt niet zien. Dus vrijdag 1/11 op herhaling voor de rest. Dag ging vrij snel.
Thanks voor het meeleven en bij bijna 22 weken mag ik weer op herhaling in de hoop dat madam dan wel wat meer laat zien!