Goedemorgen, Ik wilde alleen maar even kwijt dat ik straks om 10.00 uur mijn eerste echo heb. Als het goed is ben ik volgens mijn berekeningen 5 weken zwanger maar we hebben het vermoeden iets langer. Ik vind het zo spannend omdat de vorige zwangerschap een bbz was vandaar ook zo een vroege echo... en als het goed zit moet ik aan medicijnen. Maar ik vind het heel spannend de zenuwen gieren door mijn lijf.
ohh spannend heb ook eerder een bbz gehad en kan me nog goed voorstellen hoe ik aan het begin van mijn zwangerschap ook erg nerveus was voor de eerste echo. pff was zo bang dat het weer verkeerd zat. (wat gelukkig niet het geval was).. wens je heel veel succes zo meteen en duim voor je dat je een prachtecho zult hebben!
Nou we hebben de eerste echo gehad!! En het zit in de baarmoeder dus helemaal happy... Ze konden nog niks zien omdat het nog te klein was maar je zag heel mooi waar het moet zitten. Over twee weken terug komen en dan zal ik ongeveer 8 weken zijn en dan zouden ze zeker al iets moeten zien! Maar nu voorlopig zijn we gerust gesteld dat het op de goede plek zit. Nu de gezonde zenuwen die iedereen heeft bij een zwangerschap.
gelukkig meid.. en nu proberen te genieten.. heb zelf ook verschillende echo s gehad in het begin en weet nog hoe ik toch steeds in de stress zat. wat achteraf niet nodig bleek haha.. maar de stress dat het op de verkeerde plaats kon zitten ben je in ieder geval kwijt nu )
Ja zeker gaan we genieten! Gelukkig heb het erg druk deze twee weken dus is het gauw om Maar dat zal wel goed komen. Bij mij was het echt als het maar op de goede plek zit en dat hebben we heel mooi gezien. En het was zo vertrouwd ik had de gyn die ik bij mijn dochter heb gehad. Echt helemaal blij nu...