heb een uitwendige echo gehad met lege blaas met 6.5 week om te kijken of ik schoon was ze kon er niks op zien. had namelijk met 4 weken een bloeding gehad van 2 dagen en een week later wat met afvegen de verloskundige heeft nog niet zo heel lang de papieren ervoor kan ze zich vergist hebben. ben namelijk opnieuw zwanger of nog steeds??
nou heb ik wel een miskraam gehad of heeft ze het over het hoofd kunnen zien omdat het uitwendig was en met lege blaas
nou ik neem aan dat ze echt wel goed heeft gekeken als ze niet zeker was geweest had ze het wel inwendig.
Met 6,5 week had ze iets moeten zien hoor, ook uitwendig, al was het maar een lege vruchtzak. Dus dat er niets te zien was geeft denk ik aan dat je 'schoon' bent (dus niet meer zwanger).
bij mij was er met8w uitwendig niks te zien. achteraf blijk ik 2 weken achter te lopen want in twee vervolgechos zat een mooi klein garnaaltje!
ik heb dus ook z;n vermoeden want zwanger ben ik wel mijn cycles kan soms wel paar dagen schelen je kan nooit voor nod 2 dikke paarse gelijk waardige knalstrepen hebben volgens mij
Het kan best zijn dat de bloeding met 4 weken een vroegtijdige miskraam was. Na een miskraam kan het hcg nog een paar weken in je bloed zitten en voor positieve zwangerschapstesten zorgen.....
nee de test is 11dec na de miskraam al licht positief geweest en de test kan niet meer knallen dan dat die nu is. met verdere symptonen
Ik heb m met 6.3 gehad, ook uitwendig met lege blaas en er was direct duidelijk wat op te zien. Ik vind je verhaal ook wat vaag..
owkee ik begrijp je wel je heb dus een vroege miskraam gehad, de testen werden lichter en inmiddels heb je dus weer knalpositieve testen, met de uitwendige echo is niets te zien, dat kan kloppen want dit zou dan een nieuwe zwangerschap zijn dus dat is nog heel pril en te klein om zowel inwendig als uitwendig te zien als je gyn dit niet goed had kunnen zien om wat voor reden dan ook dan had ze zeker een inwendige echo gemaakt dus hier hoef je je geen zorgen om te maken, heb je wel een nieuwe afspraak voor een vervolg echo
Als er voorheen niets te zien was, en je testen werden lichter, en nu opeens knal, dan ben je opnieuw zwanger. Als er met 6.5 niks te zien was en je testen blijven donkerder worden dan kan het zo zijn dat je restweefsel bij je draagt. Bij mij knalden de testen nog na een curretage na.....dan was er nog iets blijven zitten en was pas 12 weken de test negatief.
Of, nog een optie, jij hebt je verrekend? En gewoon wat bloedverlies gehad? Ik snap je verhaal niet, ms dat ik rare dingen roep nu hoor.
Maar jij had laatst je echo omdat je nog bezig was met je mk toch? Zover ik weet was je net zoals mij bezig om uit te zoeken of je nu een mk had of niet. Je wist dat je zwanger was maar verloor bloed. Je vk wilde je gewoon niet laten komen zo vroeg. Toen je de echo had zag ze niks. Toen teste jij positief .... En nu dnek jij waarom zag de vk die nieuwe zwschap niet. Ik vroeg je dat namelijk waarom ze zelf totaal niks zag op de echo....die eigenlijk was om te checken of je nu wel of geen mk had gehad....
mijn verhaal is ook vaag omdat ik er zelf ook niks van begrijp mijn cb van vanmorgen geeft 3+ aan dus 5 weken of langer. maar heb morgen duidelijkheid krijg dan een inwendige echo. klopt lov23
nou snap der geen sikke pit van!!! je hebt eerder deze weken een miskraam gehad???? en nu weer zwanger uhhh??? snap ik hem dan
Maar het kan aan mij liggen hoor. Als TS begin dec. een MK heeft gehad en 11 dec nog licht positief test. Zeg dat het hcg 2/3 dagen later helemaal uit dr lijf is/was dan is dat dus op 14 dec. Dan zou ze nu pas rond dr eisprong moeten zitten. Dus ik denk niet dat dit een nieuwe zwangerschap is..