Ik had dit berichtje gisteren al geplaatst, echter in de verkeerde rubriek. Misschien dat nu iemand zich hierin herkent: Heb zeer regelmatige cyclus van 25 dagen. Nu na 5 dagen overtijd te zijn, bruine afscheiding en volgende dag helderrode bloeding. Ik weet niet of dit mijn menstruatie was of niet. Anders 3-4 dagen bloedingen. Zwangerschapstesten blijven negatief. HA verwees me door naar ZH. Na 10 dagen overtijd vaginale echo: er blijkt "iets" te zitten, echoscopist durft geen uitspraak te doen. Het kan een prille zwangerschap zijn, of niet..... Nu moet ik over 2 weken terugkomen voor nieuwe echo. Op de echo is "iets" waarneembaar, maar HCG is denk ik niet aanwezig, testen blijven tot op vandaag negatief. Heeft iemand dit meegemaakt...?
Yeps..ikke. Alleen heb ik toen geen echo gekregen. Ik was al een stuk langer overtijd dan jou. Ik teste met 7 weken pas positief. Had ik eerder dan dat een echo gehad dan was er dus wel al een zwangerschap te zien maar mijn lichaam maakte gewoon weg nog niet genoeg hcg aan om positief te testen. Dus het is zeker mogelijk! Ik hoop voor je dat het zo is! Veel succes en vooral sterkte met afwachten..want ik weet hoe vreselijk dat is
Hi Linda, echt waar joh....? bleef je ook steeds testen, en ineens positief? heb je ook nog een bloeding gehad aan het begin, weet je dat nog misschien?
nee ik heb geen bloeding gehad. maar dat wil gelukkig niet altijd wat zeggen. En ik bleef indd testen tot ze positief waren. Ik was namelijk gestopt met de pil en zat in mijn eerste ronde en volgens mijn ha kon ik onmogelijk zwanger zijn want ik was aan het ontpillen. Nou mooi niet dus he Ik had verder ook helemaal niet 1 kwaaltje...maar het was gewoon een gevoel dat ik had. En ik bleek gelijk te hebben. Ik hoop voor je dat je alsnog positief zult testen en je volgende echo een mooie is!
Vandaag inwendige echo gehad in ZH, helaas,.....wat zo pril te zien was bij 5 weken, was nu niet meer zichtbaar. Het grijpt me toch behoorlijk aan, Kan ik nog een enorme vloeiing verwachten, of gaat dit "ongemerkt" voorbij....? Misschien dat iemand hier ook doorheen is gegaan...
Je kan een volgende keer (sorry...beetje mosterd na de maaltijd) vragen om een bloedtest. Hier is het hCG iets duidelijker in te vinden.. Heel veel sterkte meid!