Joepie 16 weken echo was super!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door anael2009, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Heb net 16 weken echo gehad en was weer heerlijk om ons kleintje te zien..

Vond het echt een groot verschil met 12 weken, het is nu echt een kindje, verhoudingen kloppen veel meer en was bij de gyn en zijn echo apparaat was echt super duidelijk.. Mijn vriend zweert dat hij een piemeltje heeft gezien, maar ja.. hij zegt al maanden dat het een knul wordt en volgens mij wil hij gewoon gelijk hebben :)

Zijn blaasje zag er mooi uit en zijn maagje ook.. en toen hij zijn hartje hoorde zei de gyn "zo! dat is een goede, zo hoor ik ze het liefst!" heel stevig en heel regelmatig.. en toen was daar.. de hand! 5 vingertjes die hevig heen en weer gingen.. "geweldig mooi toch he" zei onze gyn (echt een super lieve vent!).

Maar alles was dus goed, nu 20 weken echo.. Bloeddruk blijft mooi hetzelfde (heb hoge onderdruk van nature) dus heb geen extra controle nodig..

Echt heerlijk.. voel me geweldig, kan wel janken!

2. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Wauw gefeliciteerd! Heb je ook foto's voor in je album?

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Heee meis, leuk je weer 's te zien!

Geweldig dat je echo zo super was! Zet die foto's in je album, kan ik ze bewonderen! Hah, volgens mij denken die mannen allemaal piemeltjes te zien op die echo's! Dan kun je er weer ff tegen he, na zo'n pep-echo!

Wij hebben afgelopen zaterdag een 3D pretecho gehad bij Babyview. Was ook super, geweldig om te zien hoe die kleine gegroeid is en al helemaal compleet is! De DVD wordt hier helemaal suf gespeeld! Zie mijn album voor wat foto's!

Ooooo en we weten al wat het wordt! Maar het is *geheim* , al heb wel verrekte veel moeite om m'n tettertje te houden; het liefst zou ik het van het dak willen gillen!

Knuffel Monique

4. anael2009, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

5. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    aww super ik weet hoe je je voel, Genietze!

6. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Mag je je echo foto gewoon scannen?

Sorry dat ik bij het verkeerde topic zat! zwanger he:)
    Jaaa had afgelopen week echt een goede dip.. oom van mijn vriend was overleden drama crematie :( En was al zo moe...

Kan er nu weer helemaal tegenaan.. al ga ik nu eerst ff liggen want ben best moe!

dikke kus

mamamoonkloontje:)

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Oww wat erg van de oom van je vriend.. dan zit je met je hoofd weer bij hele andere dingen. Goed van je dat even gaat rusten 8) ! Ik heb studiedag vandaag, dus lekker op het forum rondgehangen en nu een warm bad aangezet!

Echofoto mag je gewoon scannen, gaat helemaal goed. Je moet ze (zoals een collega van mij) alleen niet plastificeren... dan worden ze warm en verschrompelen. Dat arme kind was zwaar overstuur, zou ik ook zijn!

Ben hartstikke benieuwd naar je foto's!

Kusje HorMoontje (* nog steeds; ik barstte bij de echo zaterdag weer in snikken uit :( )

Deel Deze Pagina