Zo spannend, volgende week woensdag heb ik dan eindelijk de echo. Zo benieuwd of het allemaal in orde is. Ik voel me verder goed naast de kwaaltjes, maar toch super zenuwachtig!!! Zijn er meerderen met mij in dit schuitje ??
Ik vond wachten tot de eerste echo echt vreeeeeeselijk! heb nu maandag de derde en vind t nog steeds vreselijk hihi zo spannend! Als je t kleintje ziet op de echo dan valt er heel wat spanning weg geloof me geniet ervan!
Dat wist ik niet hihi sorry, maar wachten op leuke en spannende dingen duurt helaas altijd vreselijk lang hihi
Ja herkenbaar! Woensdag echo, dan ben ik 13 weken, en heb wel wat kwaaltjes maar verder voel ik me weinig zwanger dus in mijn hoofd heb ik alweer een missed abortion
Ja ik vind het zo spannend, maar ik moet maar denken dat zo lang ik geen bloeding ofzo heb of heel veel rare pijn het waarschijnlijk wel goed zit. Ik heb ook nog nooit een miskraam gehad en heb eensgezind zoontje, maar toch spannend
ik heb volgende week maandag (9mei) mn eerste afspraak bij de vk. its killing meeeeeeeeee hahaha zo zenuwachtig XD
Ik was zo zenuwachtig en ongeduldig, had een echo met 7 weken.. Jij bent al bijn 10 weken zie ik! Veel succes ❤️❤️
Ja ik ben dan bijna 10 weken. Duurt veeeel te lang. Bij m'n zoontje had ik ook met 8 weken al een echo.
Vanmiddag om 3 uur ... Ja ik hoop zo dat we een garnaaltje zien . Bij mijn dochter een gehad met 5.5 en daar was ze al duidelijk aanwezig. Hoe voel je je nu ? Heb je veel kwaaltjes ?
Helaas zegt het hebben van geen pijn, krampjes en bloedverlies helemaal niks. Een vruchtje kan zo overlijden zonder dat we iets merken (Zelf meegemaakt, het was al 2.5 week dood zonder dat ik iets in de gaten had, had nog volop kwaaltjes voor het aanwezige HCG en alles). Heel veel succes allemaal!
Ontmoediging? Jeetje ik deel gewoon mijn, verdrietige, verhaal. Bedankt voor je begrip en medeleven he.
Ik bedoel alleen dat ik best zenuwachtig ervoor ben en het niet zo wel fijn vind om dan juist negatieve verhalen te horen. Natuurlijk vind ik het wel erg voor je. Daar heb ik niks over gezegd toch? De digitale communicatie kan zo veel anders over komen.
Ik heb vrijdag mijn 3e echo en ben weer zenuwachtig. Denk dat ik dit de gehele zwangerschap zal hebben
Ik ben net zo zenuwachtig als jij. En ik wilde je niet de put in praten, alleen even op de hoogte brengen van het enge feit dat een missed abortion zoals dat heet, helaas ook voor kan komen zonder dat je iets merkt dus dat geen bloed en krampen niet altijd wat wil zeggen. Ik ben weg hier, nare toon.