Wel een beetje zenuwachtig maar denk niet dat ik daar misselijk van ben want ik ben meer ongeduldig. Ik ga lekker veel rusten, dutjes doen, ben namelijk tot dinsdag vrij dus ga lekker rustig aan doen en relaxed wandelen met mijn hond!
Fijn dat je zwangerschapssymptomen hebt, al is misselijkheid niet fijn. Natuurlijk is het geen garantie bla, bla, bla.. maar het is in ieder geval een positieve bevestiging. Probeer voor zover mogelijk te ontspannen/afleiding te zoeken en op naar een goede echo maandag!
Jeeeeeejjj! Hartje klopte gewoon! Alles is goed! Ze schatte me op net geen 7 weken. Zooooo blij en opgelucht!
mooie echo meid vind het ook echt niet netjes jij bent maar weer opnieuw bewijs dat ze te snel hun mond open doen en dat had een vreselijke afloop kunnen zijn! gisteren echo gehad 5.5 weken en er werd duidelijk door de dorps verloskundige gezegd dat er heel weinig kans was om een vruchtje te zien maar we wouden graag kijken og de baarmoeder al wat vergroot was en niet in mijn eileider zat ivm bbz jan maar wij hadden het geluk met vruchtje en kloppend hartje waar ze versteld van stond. maar vond de waarschuwing heel fijn en netjes