Net ook mn 1e echo gehad bij 6 weken en 5 dagen en jawel met een vaginale echo een beebje van bijna 1cm te zien en een kloppend hartje! We hebben het ook al gehoord wauw wat bijzonder! Groetjes Mo
Mammavanelin, wat super! Ik ben benieuwd naar de foto's Ik heb nog steeds last van bruinverlies... heb zelfs het idee dat het roder begint te worden Eigenlijk heb ik de 30e pas de volgende echo.... maar ik kan niet wachten.... als het nu mis aan het gaan is, dan wil ik dat zo snel mogenlijk weten. Ik denk dat ik a.s. donderdag bel, en hoop dat ik vrijdag of maandag terecht kan Liefs Cynthia
Hoi Cynthia! Wat vervelend zeg dat je nog steeds bloedingen hebt. Inderdaad gewoon maar bellen of je eerder terecht kunt. Ik probeer steeds een foto te plaatsen, maar hij geeft steeds aan dat de foto te groot is. Ik heb m al verkleind, maar hij zegt t nog steeds... Snapt iemand dit?
Probeer je de foto te verkleinen via dit forum? Dan staat er al een aantal pixels oid ingevuld. Dit houd ik gewoon aan. Die foto dan opslaan (ik geef die een nieuwe naam zodat ik weet om welke foto het gaat) Dan ga ik terug naar mijn persoonlijke album.... "bladeren" aanklikken en de foto zoeken (vandaar dat ik de verkleinde foto een nieuwe naam geef, zoekt wat makkelijker) Als ik het kan, dan kan iedereen het! Groetjes Cynthia
Jaaaa bij mij was gister ook alles goed! Ik ben 8 weken en het hartje klopte perfect! Het murmeltje was 1,3 cm
@ mamavanjoshua: zitten we samen nog een weekje in spanning! maar de goede berichten van de anderen stemmen me wel positief! @ hansje: Hoe is jou echo gegaan? heb je al iets gezien of gehoord? was ik even benieuwd naar!
Geweldig nieuws Roos! Heerlijk he, die bevestiging? Het lijkt ook wel of ik sinds dinsdag wat minder misselijk ben. Zal ook wel een stukje spanning geweest zijn die de misselijkheid verergerde. Niet te vroeg juichen maar.. En die foto plaatsen lukt me nog steeds niet hoor Cynthje! Dat aantal pixels dat aangegeven wordt kan ik niet veranderen en is blijkbaar te groot voor het album. Ga het zo nog eens proberen!
Ik zie net pas de optie 'foto verkleinen' links in de balk staan. Probee rik dat en klik ik op verkleinen, dan zegt ie: fatal error. klinkt wel heel heftig niet? Misschien is er een storing ofzo, probeer t later nog eens.
Wat een positief nieuws allemaal, geniet ervan! De meiden die nog in spanning zitten, sterkte ermee! Het geeft wel een stukje rust wanneer je het hartje hebt zien kloppen, dus hopelijk zullen jullie dit ook gauw zien.
Ik zit nog steeds wel een beetje in spanning hoor! Ik lees gelukkig super veel vergelijkbare verhalen (ook op andere sites) die goed afgelopen zijn. Maar dan praat je weer eens met iemand en dan vertel je het en dan krijg je weer zo,n opbouwend antwoord dat je maar van het slechtste uit moet gaan! Ik ben nog steeds super misselijk, m,n borsten doen heel zeer en ik heb nog geen bloedingen gehad. Dit hou ik dan maar vast als positieve dingen! Verder blijft het gewoon afwachten tot 25 maar 10.00 uur. Gelukkig heb ik een hele positieve man!
en het blijft ook spannend tot aan de echo, sterkte hiermee! Heerlijk is dat, zo'n positieve man, die had ik hier ook in huis. Ik heb wel duizend keer aan hem gevraagd; 'komt het goed?' En elke keer bleef hij positief. Het zou ook wel erg toevallig zijn als je weer een leeg vruchtzakje hebt, want het komt maar bij 1 op de 1500 vrouwen voor. Heb ik ergens gelezen.... Iedereen een fijn weekend, ik moet werken...
sorry ik was een weekje weg dus kon niet reageren, jee wat hebben jullie allemaal zitten kletsen. Ik heb mijn echo gehad. ik dacht dat ik 6 weken was, maar blijkt beging 5 weken te zijn. zag een klein zwart zakje, het vruchtwater. was 6, 7 bij 4mm groot. mijn baarmoeder 7 cm. en je zag duidelijk een rode kleur voor de bloedtoevoer. dat is positief toch allemaal? Maar voor de rest kon je nog weinig zien. dat is toch ook normaal bij 5 weken? daarna gaat het toch heel hard? Ik mag volgens mij pas week 11 terugkomen. dat duurt zo lang...... En maakt me toch zorgen of het hartje wel zal gaan kloppen. Had een beetje bruin slijm gisteren, maar dat schijnt er ook bij te horen. jee wat een onzekerheid en een vragen allemaal!
Met mij gaat het ook wel goed hoor ik ben wel op van de zenuwen! Morgen om 10 uur is het uur van de waarheid. Ik hoop dat alles goed is zodat ik echt van mijn zwangerschap kan gaan genieten.
......en Mamavanjoshua en Francis, hoe was het? Dat waren zeker een heleboel vragen...Volgens mij is het heel normaal dat je bij vijf weken alleen nog maar het vruchtzakje ziet. Dit zag je bij mij ook rond de zes weken. Dus afwachten, maar het komt vast goed. En het blijft zeker nog even spannend, wij mogen rond de elf a twaalf weken ook nog een echo. Ook dat lijkt mij weer spannend....... Dat bruiverlies is heel normaal, ik heb er nog af en toe last van. Vanmorgen bij de verloskundige geweest en zij gaf aan dat de baarmoeder erg goed doorbloed is en dat er dor niezen of persen een adertje kan springen. Sterkte met wachten!
JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Alles is goed! Ik zag een klein garnaaltje met een kloppend hartje. Ik was de vorige keer waarschijnlijk iets minder ver dan ik dacht. Wij zijn heel blij!