echo bij 6 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door chell, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chell

chell Lid

11 jan 2007
    12
    0
    0
    geen
    zoetermeer
    hallo,

ik had vandaag voor het eerst een echo, omdat ik niet zeker wist wanneer ik voor het laatst me menstrautie heb gehad, omdat ik in november heel de maand bloedingen had..
    ik kom daar aan, hij gaat beginnen en je ziet alleen een leeg vruchtzakje :( :( je kon helemaal niets zien..
    wel logisch maar toch je verwacht wel wat te zien..
    wie van jullie hebben dit ook gehad?
    ik ben best bang aan het worden!

groetjes chell

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Wat is er afgesproken met betrekking tot een vervolgafspraak?

Als er niks te zien is dan denk ik dat je minder ver zwanger bent...

3. chell

chell Lid

11 jan 2007
    12
    0
    0
    geen
    zoetermeer
    haai..

30 januari moet ik voor een 2de echo, en als het dan niet gegroeid is dan is het indd een miskraam geweest.. maar hij zegt zelf ook dat ik 6 weken zwanger ben als het klopt met me menstruatie..
    wat een stress dit zeg

x

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hij kan zoveel zeggen meis, voor het zelfde heb je een verlaat eitje gehad...

Maar als je idd 6 weken zwanger zou zijn dan moet er echt alwel wat te zien zijn...vaak is er met 6 weken al een kloppend hartje te zien...

Succes met alle spanning!

Ik duim voor je

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hoi hoi, ik was niet zoals de echo genoemd is 4 weken en 5 dagen maar 5 weken en 3 dagen. check foto in mijn album

maak je niet al te druk

6. chell

chell Lid

11 jan 2007
    12
    0
    0
    geen
    zoetermeer
    heee meis,

zo zag mijn echo er ook uit.. ze zag alleen het vruchtzakje.. maar bij die 2de echo staan er 2 rondjes bij wat betekend dat?

kus

7. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Als ik even afga op wat ik zie, zijn die rondjes de metingen van de echoscopist, die heeft gemeten of de omvang gelijk stond aan hoeveel weken zwangerschap je ziet.

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik ga met mamalieske mee.

Een gyna kan niet zien wanneer je exact bevrucht bent, ik ben van mening dat ze te snel met een evt mk gooien, wel reeel maar vaak zorgen om niks...

Prbeer te genieten meis en hou ons op de hoogte!

9. Angel Eyes

Als jouw echo er ook zo uit zag is er zeker hoop ik weet namelijk niet of je en regelmatige cyclus had of niet. dat had ik niet en dus is bij 12 weken mijn termijn aangepast en bleek ik al verder te zijn. Toen ik die eerste echo had maakte ik me ook onwijs veel zorgen. ik heb er met 8 weken nog een gehad en tsja daar MOET je wat zien.

10. annelie

annelie Lid

10 dec 2006
    70
    0
    0
    Ik heb 2 januari ook een inwendige echo gehad. Omdat ik al 4 weken overtijd was, maar in eerste instantie wel negatief teste. De huisarts had bij mij ook berekend dat ik dan al 8 weken zwanger zou zijn. Het viel bij mij dan ook tegen toen er ook niets te zien was. Slechts een klein zwart puntje wat een vruchtje zou kunnen zijn. Over 4 weken moet ik terug komen. Zolang je niet ongesteld wordt, is het goed. Je bent alleen minder ver dan je had gedacht.

Succes ermee.

Gr. Annelie

11. chell

chell Lid

11 jan 2007
    12
    0
    0
    geen
    zoetermeer
    heej dames, bedankt voor de info.

maar ben sinds zaterdag al aan het bloeden, ik heb woensdag een echo om te kijken wat er aan de hand is, ik ga uit van het ergste, dit is echt niet leuk!

kus

12. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    @Chell, sterkte ermee, ik vandaag zoiets soortgelijks meegemaakt, maar bij mij was er wel een vruchtje te zien en zou pas zo'n 6 weken zijn volgens hun berekening (echo), ik heb vandaag moet bloedprikken en vrijdag weer en dan dinsdag terug.

@Angel Eyes, ik heb jou foto even bekeken, zag er bij mij bijna hetzelfde uit, hoe groot was het vruchtje op die echo?

13. chell

chell Lid

11 jan 2007
    12
    0
    0
    geen
    zoetermeer
    hee wou ff zeggen dat ik gister een miskraam heb gehad!

dames veel geluk verder!

14. Niet meer actief

jee meis wat verschikkelijk!Ik weet precies wat je meemaakt en wil je dus heel veel sterkte wensen!

liefs en een dikke knuffel

15. natasjareede

28 jan 2007
    8
    0
    0
    kapster
    heerlen
    hoi hoi ik heb een vraagje ik ben nu 10 weken zwanger na een miskraam met 10 weken in september 2006 ik heb nu 2 weken geleden een echo gehad en er was een leeg vruchtzakje te zien, ze hebben me dus gezegd dat het weer een miskraam gaat worden maar ik heb nog geen buikpijn en al helemaal geen bloed verlies de zwangerschap verschijnselen nemen niet af maar toe is er nog hoop voor mij?
    veel liefs natasja

16. natasjareede

28 jan 2007
    8
    0
    0
    kapster
    heerlen
    hoi hoi ik heb een vraagje ik ben nu 10 weken zwanger na een miskraam met 10 weken in september 2006 ik heb nu 2 weken geleden een echo gehad en er was een leeg vruchtzakje te zien, ze hebben me dus gezegd dat het weer een miskraam gaat worden maar ik heb nog geen buikpijn en al helemaal geen bloed verlies de zwangerschap verschijnselen nemen niet af maar toe is er nog hoop voor mij?
    veel liefs natasja

17. Angel Eyes

als je 8 weken zwanger bent moet je wat zien op de echo. maar of er hoop is voor jou kan ik niet zeggen omdat ik niet zeker weet dat je ook daadwerkelijk 10 weken zwanger bent nu. je eisprong kan ook verlaat zijn.

ik zou als ik jou was wel even contact zoeken met de gyn.

Deel Deze Pagina