De huisarts wil bij mij sneller een echo laten doen dan verwacht... Dit omdat ik redelijk veel pijn heb in mijn ondrbuik... Nu vraag ik me af of er op een echo van 5 weken al iets te zien zal zijn... Kan iemand me hiermee helpen?
Hoi Ik heb met 5 weken en 4 dagen een echo gehad maar daar was niet veel op te zien ... het vruchtje en vruchtzakje maar het hartje nog niet. Maar dat was mn ervaring.
De huisarts wil er zeker van zijn dat het niet om bbz gaat. Konden ze bij jou toen wel zeggen of alles voorlopig in orde was?
Dorien, Wil je er een beetje op letten, dat je met plaatsen niet achter elkaar de oke knop in toetst. Nu had je 3x hetzelfde topic geplaatst, en dat gebeurde meerdere keren deze week. Graag opletten. Succes met de echo. Groeten, Elvira Moderator Zwangerschapspagina.nl
hoi hoi ze kunnen op die echo zeker zien of het bbz is of niet het enige nadeel is wel dat als het vruchtje in de baarmoeder zit zoals het hoort dat je dan hoogstwaarschijnlijk geen hartje ziet kloppen je je dus druk gaat maken daarom nou heel veel succes en laten we hopen dat het geen bbz is groetjes nathalie