misselijk/ honger gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Biirdy, 10 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Hoi dames,

Sinds vrijdag heb ik bijna de hele dag een naar honger gevoel, wat ik ook doe of eet het gaat dan niet weg. Kent iemand dit? Het is dus niet dat ik echt misselijk ben? Maar door dat rare hongergevoel lijkt het er soms wel een beetje op.. gister was het even weg, maat nu zit het er weer..
    Is dit ook een zwangerschapssymptoom? Ik hoor natuurlijk heel vaak de misselijkheid, maar wat ik al zei dat is het niet helemaal.
    Ik eet wel gewoon, en merk dat het daar soms ook iets erger door word.

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hoi Birdy! Gefeliciteerd! En jazeker, tijdens de weken van misselijkheid moest ik echt elk uur wat eten anders werd ik totaal niet lekker. Toen ging het even weg en nu heb ik het weer...

3. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16

Moest je dan ook soms overgeven of dat ook niet?

4. Vrolijkheid

Nee van de paar weken dat ik echt misselijk was heb ik maar 1 of 2 keer echt overgegeven (en volgend mij was dat gewoon buikgriep) Verder vooral misselijk gevoel en weeïg gevoel in de maag. Nu hebbik het alleen nog bij te laat eten of teveel

5. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16

Ja inderdaad weeïg gevoel.. dat is wel een beetje wat ik bedoel. Soms word ik er ook helemaal niet goed van, straks in de supermarkt ook, werd ook duizelig erbij. Ik probeer maar een beetje kleine hoeveelheden te eten gespreid op de dag. Bedankt voor je reactie :)

6. Vrolijkheid

Ik herken echt precies wat je had in de supermarkt! Ik werd daar ook een keer gewoon echt niet lekker. Inderdaad kleine beetjes eten (die droge crackers deden t goed bij mij) en altijd iets in je tas!

7. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Bedankt voor je tips :) !!

8. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ow ja hoor...ik herken het zeker! Ik heb dat ook...als ik te weinig eet word het heel heftig en als ik om de zoveel uur wat eet is het (sinds deze week) te handelen...
    Ik word er zelf ook duizelig van...dat kan ook komen omdat ik misselijkheid vreselijk vind!!
    Mijn verloskundige zei dat je er gemberpilletjes voor had...

Deel Deze Pagina