wie herkent dit? ik heb het zo koud iedere keer ben haast niet warm te krijgen moet dan echt onder de douche gaan staan en dan heb ik het weer zo heet dat ik bijna ee n flauwte te gemoed ga. snap er niks van. help ik heb het zo koud!1
Dat hoeft niet. Een collega van mij had het ook steeds koud. Die deed in de zomer gewoon een dikke trui aan. Misschien heeft het iets met hormonen te maken.
het stomme is ik heb het koud maar me lichaam is warm? me borsten die stralen gewoon hitte af niet normaal. 2 april moet ik voor de hele bloedonderzoeken ed en krijg dan 10 april de uitslag ik ben benieuwd ik begin ook steeds meer last van duizeligheid te krijgen. lijkt wel hoe meer ik de zwangerschap in ga hoe meer klachten ik krijg nu
ik heb het ook heel erg gehad lag te rillen in me bed en werd alleen maar warm als ik me ging douchen zelfs me vent kreeg me niet warm en ik voelde wel gewoon warm heel apart nu heb ik het snachts vaak bloedheet in bed en slaap ik bovenop het dekbed, groetjes
Dat ijskoude herken ik echt. Ik slaap nu 's nachts onder twee dekbedden anders doe ik van de kou geen oog dicht. Mijn temperatuur is niet hoger dan anders in de zwangerschap. Toch voelt het soms wel als koorts of iets dergelijks. Zou het gewoon een verschijnsel zijn dat bij de rest van de waslijst met vage klachten kan?
Hai, In het begin van mijn zwangerschap had ik het ook vreselijk koud, kon het ook niet warm krijgen. Het is idd een van de zw.schaps verschijnselen. Maar geloof me.... het gaat over. Hillegonda
Ik heb het ook ontzettend koud gehad in het begin. En nu nog weleens hoor - terwijl je lichaam inderdaad warm aanvoelt. Gewoon lekker warme douches nemen en jezelf warm inpakken, niets aan te doen..
Hier nog een, kloop ook de hele dag te rillen...brrr...kheb het ook pas warm als ik onder een heete douche sta en dan snel weer te warm...mijn lichaam gloeit volgens mijn vriend terwijl ik loop te klappertanden haha, erg vreemd, bij mijn vorige zwangerschappen had ik het juist bloedjeheet! maar goed schijnt er idd bij te horen...dat het maar snel lekker warm weer wordt buiten! liefs Pjetje
Hier ook herkenbaar. Ik vraag me nog steeds af wanneer ik het eindelijk warmer zal krijgen. Ik hoor van veel mensen om me heen dat ze het tijdens de zwangerschap bloedje heet hebben, maar merk er nog steeds weinig van en ik zit al in de laatste 3 maanden. Misschien dat niet iedereen het warmer krijgt, weet het anders ook niet. Liefs, Duveldraakje
Hier ook hoor, ontzettend koud, met een dekentje op de bank ;s avonds, maar het wordt nu al minder, dus ik heb er vertrouwen in dat ik straks weer lekker warm heb, bovendien wordt het buiten straks natuurlijk warmer. groetjes suus
Net als al die mama's boven mij moet ik me hierbij aansluiten.. loop ook de hele dag te rillen, standaard elke avond met een warme deken op de bank brrr....
ben blij dat ik niet de enigste ben hihi mijn man kijkt me af en toe aan van jij spoort niet het is bloedheet in huis en jij bent de kachel hihi ipv dat ie me lekker vast houd ligt ie nu wat van me af zo erg schijn ik te gloeien en ik maar koud hebben
Nog één in de lijst. Ongelooflijk wat kan een mens het koud hebben. Wij stoken als ik thuis kom van het werk lekker de houtkachel op. Manlief zweet het huis dan bijna uit maar ik zit er dan nog voor om maar een beetje warm te worden. Op het werk is het helemaal een ramp; verkleumd zit ik achter mijn pc. Ik hoop maar echt dat het snel overgaat.
Ik kan niet anders dan me aan sluiten bij jullie. Twee truien en een deken met een kruik. Ja dan krijg ik het wel warm.
Ik heb ook last van kou. Ik ril er ook gewoon van. Het gekke is dat ik dat voor de zwangerschap nooit had. Als iemand zei:"warm he?" of "koud he", dan zei ik altijd dat ik daar geen last van heb. Nu des te meer! Draag thuis nu steeds een vest!
Hier nog een! Standaard met een slaapzak op de bank en warme chocolademelk om van binnenuit op te warmen!