Toch twijfelen...

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by SuperMama87, Aug 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    1,067
    202
    63
    Afgelopen week een geslachtsbepaling gehad (15 weken en 2 dagen)
    Volgens de echoscopiste was t een jongen, een aantal keren echt goed gekeken. Maar ze kunnen het nooit met 100% zekerheid zeggen. Zelf dacht ik ook een jongen.
    Nu wil ik dus van t weekend de babykamer blauw schilderen.
    Mijn man zegt dat je vaak hoort dat t geslacht achteraf bij mensen toch anders blijkt te zijn. Hj wil nu dus toch nog even wachten tot de 20 weken echo, maar dat vind ik zoooo moeilijk.
    De foto heb ik hier al eens eerder geplaatst toen ik eigenlijk zeker wist dat we een jongen krijgen.
    Maar nu tijfel ik zelf ook :(
    Ik zie ook op de foto bij t balletje zeg maar een soort van streepje. Want zou dit dingetje geen nub ofzo iets kunnen zijn?
    Foto is verder voor jullie wel duidelijk toch? Billetjes, twee beentjes en daar tussen zie je t geslacht.

Bedankt alvast!

Attached Files:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,950
    15,595
    113
    Nabij Utrecht
    100% een jongen!!

Ik zie duidelijk de piemel en ook de balzak!!

Dit is echt geen meisje hoor!! ;)

Ennuh.. de nub verdwijnt met 14 weken dus de nub is het zeker niet ;)

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Als dat geen jongetje is dan weet ik het ook niet meer :p ik had met 16w4d een geslachtsbepaling en echo van mijn meisje zag er toch heeeeel anders uit dan deze ;) Dat kamertje kun je echt wel blauw 100% blauw verven.

4. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    1,067
    202
    63
    Hihi, ok. Dankje wel voor je snelle reactie :)

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    duidelijk een jongen

Met 16 weken zag je het bij mij ook al heel duidelijk!!!
    Met 17 weken helemaal met pretecho

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Op zich snap ik je man wel. Wij hadden op 14w4 een echo waar volgens de echoscopiste duidelijk een meisje te zien was. Hoewel ik haar op zich wel geloofde, hebben we toch gewacht tot de 20 weken echo, om de bevestiging te krijgen. Wij zijn dus ook pas na de 20 weken gaan klussen/kopen e.d.

Mijn echo zag er heel anders uit, dus ik denk ook een jongetje, maar het kan zeker geen kwaad om toch nog eventjes te wachten ;)

7. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    1,067
    202
    63
    Heb al wel een blauw pakje gekregen. Zelf nog niets gekocht. Dan wacht ik maar nog even de 20 weken echo af, hoe moeilijk t ook is :p Ben zo ongeduldig! Hihi.

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Volgens mij ook een jongen hoor.
    Zie duidelijk zijn dingetje hangen :)
    Ik denk trouwens dat het vaak andersom is, dat ze zeggen dat het een meisje is en dat het een jongetje blijkt. Omdat zijn piemeltje verstopt ligt. Ik denk dat het bijna niet voorkomt dat ze zeggen dat het een jongetje is en dat het een meisje blijkt.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou als dit geen jongen is.....:D

10. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    1,067
    202
    63
    Haha, dankje wel :D
    Ga ik toch proberen mn man over te halen met de babykamer alvast blauw te schilderen. Want ik kan niet wachten! :p

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah :D
    Wij hebben maandag de geslachtsbepaling ... Nou ik hoop dat het dan gelijk duidelijk is want wil gaan schoppen :D

De kamer wordt nog niks aan gedaan tot we de 20- weken echo hebben gehad....

Share This Page