Hoi hoi! Ik mag as. maandag voor de eerste echo! Ben dan nog net geen 8 weken zwanger (volgens mij eigen berekening). Ben benieuwd wat ik te zien krijg en of ik ook een foto meekrijg van de bosbes! We willen het graag namelijk na deze echo aan de ouders vertellen en een foto maakt het dan natuurlijk wel af Alvast bedankt!
Met zeven weken zag ik al duidelijk een hoofdje en een lijfje, en daarnaast een dooierzakje. Het hartje is dan vaak nog niet te horen, maar wel te zien. Althans, met een interne echo zag ik het goed. Ik kreeg ook twee foto's mee.
M'n eerste echo was dacht met 7.5 w en je zag wel duidelijk al iets. Hoofdje, romp en 4 uitstulpingen zeg maar van de armen en benen. Hartje klopte ook.
Met 8weken kun je wel iets van een kindje herkennen op de echo. Foto krijg je sowieso mee hoor 😉
Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap... Ik probeer mijn fotootjes van mijn echo met 8w2d te plaatsen. Het hartje was duidelijk te zien en te horen (168 slagen per minuut) Zelfs bij de echo van 6 weken hebben we de hartslag al kunnen zien en horen....