Hoi wij gaan volgende week zaterdag 3 november ! ben dan 25 weken en 3 dagen zegmaar! toch wel weer spannend! : ik heb ff vraagje en ben nieuwsgierig wie er van jullie bij babyvision delft zijn geweest voor pretecho?en wat jullie ervaring daar is? en ben benieuwd naar de ervaringen en evt foto,s? alvast bedankt!
Ja, ik, maar mijn verhaal wil je vast niet horen. Staat ergens anders bij deze rubriek. Ik heb nu vergelijkingsmateriaal, omdat ik bij Babyvision en bij Babyview ben geweest en niet alleen werd ik bij Babyview normaal te woord gestaan, de kwaliteit is ook veel beter. En de foto's groter. Zoek maar eens op babyvision dan vind je mijn verhaal wel. succes!
ik wil je verhaal vast wel horen anders vraag ik het niet en ik zit er nog niet aan vast hoor aan die afspraak! ben je ook in delft geweest of ergens anders? iemand die gaat vanavond daarheen ben beniewd naar haar ervaring! ik ben met de 17 weken voor pretecho geweest bij babyview!
Ik ben in Delft geweest en ben er positief over. De kleine werkte dan wel niet zo mee, bleef met z'n handjes voor z'n gezicht, maar daar kon zij niets aan doen. Echoscopiste was erg aardig, legde alles rustig en goed uit. (in grote tegenstelling tot het ziekenhuis waar de 20 weken echo totaal niet leuk was door de echoscopiste).
Oopsie, jouw foto is wel leuk, maar de kwaliteit bij babyview is zoveel beter. Dat komt omdat Babyvision het 1e 4d apparaat heeft en babyview heeft toen nog een poosje gewacht, zodat ze een wat beter apparaat zouden krijgen. Dat verschil is echt enorm vind ik. Als je geen vergelijkingsmateriaal hebt dan weet jeniet beter, maar ik heb dat nu wel.
Hallo, Ik ben heel enthousiast over Babyvision in Delft. Wij zijn er in juli geweest, en hebben er een heel erg leuk uurtje gehad! De dvd kijk ik nog iedere week! Over de kwaliteit van de foto's en de film zijn we erg goed te spreken. Succes! Kari
ik denk dat er tegenwoordig geen slechte echocentrums zijn. Ze hebben immers allemaal hun naam hoog te houden toch. En als je echt niet tevreden bent na afloop zou ik er zeker wat van zeggen maar denk dat het wel meevalt en er weinig verschil is tussen de verschillende centra. De kwaliteit van de foto's etc ligt ook eraan hoe je kleintje ligt en of ie zin heeft om mee te werken of dat ie lekker verstoppertje speelt. Maar ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken dus ik zou zeggen geniet lekker van de pretecho!