Hallo iedereen, Ik heb op 8 juli mijn spiraal laten verwijderen omdat we graag aan ons eerste kindje willen beginnen. nadat de spiraal eruit was heb ik 2 dagen wat bloedverlies gehad niet echt ongie ik denk dat t van het eruit halen was. maar nu 5 weken later ben ik nog steeds niet ongesteld ik ben vaak misselijk duizelig en hoofdpijn en vage klachten na t verwijderen van de spiraal. heeft iemand hier ervaring mee kan iemand me helpen ?????
Wat jammer. Mss moet je lichaam het nog even oppakken. Heb je je eisprong gevoeld? Daar kunnen namelijk ook je klachten van zijn nu.
Ookal heb je ze al 3 weken lijkt mij niet of kan dat wel maar waar t anders van mket zijn weet k niet die testen heb ik 2weken geleden gedaan trouwens...
Als.je 2 weken geleden heb getest zou ik maar snel weer eens een testen zou zo maar kunnen dat is raak is. Sucses spannend!
Welke testen zijn het beste en het goedkoopste anders gaat het me wel heel veel geldkosten voor testen? welke raden jullie aan?? ze hebben bij de action ook zwangerschapstesten maar zullen die goed zijn?
Ik ga je topic laten verplaatsen naar zwanger worden en de titel iets aan laten passen zodat je meer reacties zal krijgen. Kruitvat testen 2 in een doosje voor 5 euro zijn fijne testen vind ik. Action zijn volgens mij ook prima maar iets minder gevoelig.