Bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mamabeer, Dec 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hallo

Ik ben nu 7 weken zwanger en vanaf week 5 enorm veel bloedverlies het is net alsof 1 week ongestedlheid in een seconde eruit komt zeg maar ik heb ookal een paar echo's gehad en die waren goed hartje klopte. Ik heb echt bijna iedere dag zoveel bloedverlies maar toch is alles goed.het is soms zo erg dat ik aan 2 maandverbanden op mekaar niet genoeg heb. Nu ben ik echt onzeker en ik ben gewoon benieuwd wat kan het dan eigenlijk zijn? waarom zoveel bloedingen als de zwangerschap zelf goed gaat. war komt het bloed dan vandaan. Ik heb vrijdag pas weer een afspraak maar ben gewoon zo onzeker dat ik graag wil weten waar het nu eigenlijk vandaan komt en hoe het veroorzaakt wordt.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi mamabeer,

Ik wil je graag een antwoord geven maar het zal onderzocht moeten worden waar het vandaan komt.
    Het kan van buiten de baarmoeder komen maar ook van uit de baarmoeder zelf.....Het is echt gissen voor mij en ik wil je niet onnodig ongerust maken met allemaal dingen waar bloedverlies van kan komen.
    Wacht het onderzoek af is lastig, begrijp ik heel goed want je wil gewoon weten wat er gaande is!

Imke

Share This Page