Weet er iemand een echo bureau in spijkenisse voor een 3D echo? Of in de buurt (liefst spijkenisse) jessica
Weet er niemand een echo bureau in spijk? Wil als ik een week of 22 ben een 3D echo maken. Help jessica
Hoi Jessica, ik kom zelf ook uit Spijkenisse maar ben voor de 3D echo naar Delft gegaan. www.babyvision.nl In spijkenisse kon ik zelf ook niets vinden. Ik heb begrepen dat in Barendrecht er ook een mogelijkheid is. http://www.babyview.nl/
Heb gehoord dat het ergens moet zitten bij de vier ambachten (waar de oude markt was, bejaardentehuis) Had een website adres maar dat ben ik kwijt
Hehe heb het gevonden Stond notabene hierboven bij de links pret echo bureau's oops haha voor diegene die interesse hebben www.baby-echobureau.nl En de prijzen zijn helemaal leuk! jessica
Hoi, Wij zijn een paar weken geleden bij dit echobureau geweest. Vriendelijke vrouw, mooie apparatuur, ongeveer een half uur naar onze kleine kunnen kijken. Na de 20 weken echo gaan we nog een keer, had toch na verhalen van vriendinnen het idee dat die echo in het ziekenhuis niet echt persoonlijk is. Bij het echobureau wel. We kregen 5 foto's en een dvd (uiteraard wel betalen natuurlijk) mee. Heerlijk... succes! groeten Mel