Vandaag hadden we een pretecho. Zien jullie wat de geslachten zijn? Benieuwd of jullie hetzelfde denken.
Aaah jullie zijn unaniem! Dat is ook wat de echoscopiste zei. Al kon ze het bij 1 van beiden eerst niet helemaal goed zien. Yaay, we gaan roze shoppen
Is het een eeneiige tweeling?? Ik zou zweren op de bovenste namelijk een balzak en piemel te zien en op de onderste idd een meisje (duidelijke schaamlipjes).
Nou dat is ook waarom ik dit hier plaatste, ik dacht dat ook te zien. Het is tweeeiig. O jee, straks alles roze en dan klopt het niet.
Ik zou voor de zekerheid nog niet alles roze kopen voor 2 baby's maar toch ff de 20 weken echo afwachten
Bij nader inzien, ik twijfel ook of het niet een jongen en een meisje is. Ik zou ook nog niet helemaal los gaan met shoppen voor roze.
Heb nog even naar alle echofotos gekeken, en de bovenste was juist degene die ze meteen zag en waar ze ook niet over twijfelde. Wat gek!
Ik denk eerder een jongen en meisje en zouden ook 2 jongens kunnen zijn . Ik zou de 20 weken echo afwachten.