Hallo dames, Wie heeft ervaring met dit praktijk? Hoe gaat zij te werk? En is zij een aanrader, ook kwa prijs? Was je tevreden na je bezoek? Hoop op reacties! Gr, Mommy2be
Hahahaha, sorry... ik moest even lachen om de naam drs. E.C. Papa? Geweldig! (maar hier heb je dus echt niks aan ) Succes!
Volgens mij is Dr. Papa een MAN! Gisteren heb ik namelijk het programma gezien van Bridget en die ging naar hem toe voor een pretecho... Misschien even lezen/kijken: http://www.rtl.nl/reality/hoewordikmama ... zuid/home/
ben dr geweest super aardige man hij had ook gelijkmet 17 weken kon hij al zien dat het een meisje was wat weer bevestigd is op de 20 weken echo HIJ ZAG HET BINNEN 2 MINUTEN TOEN ZEI HIJ GEFELICITEERD JE KRIJGT EEN DOCHTER hoor wel vaker dat ze fout het geslacht bepalen maar hij niet hoor een geslachtsbepaling echo kost 45 euro maar ik heb gekozen voor de combi betaalde toen 35 euro kreeg toen vele fotos in het zwart wit en ong 4 in 3d en betaal voor de volgende 3d echo dan 95 euro is goedkoop als je het vergelijkt met andere echobureaus de echo fotos zijn prima topkwaliteit wist eerst niet eens dat hij zo bekend was had hem gevonden onder google amsterdam echocentrum en toen zag ik hem vorige week bij bridget maasland
Een man? Er staat overal op de website DRS, vreemd Is er dan in A'dam een echocentrum waar vrouwen werken? Adresjes graag!
Drs. is een titel, het betekent dat hij een universitaire studie heeft afgerond. Zowel mannen als vrouwen kunnen Drs. zijn, dus daar kun je niets aan afleiden maar hij is inderdaad een man.
Oh vergissing, waarschijnlijk omdat het wel zo het geval is in het Engels. Eerste keer dat ik dit overigens zie, maar goed.
Ik kan je vertellen hij is super! Ik ben er al geweest voor een geslachtbepaling en een 3D echo! Echt een aanrader, ik zag dat iemand anders al de prijzen erop had gezet dus dat weet je ook al. Veel vriendinnen van mij zijn ook bij hem geweest en waren ook superenthousiast! Veel plezier als je er heen gaat!
Drs Papa is echt super! Ik ben daar in 2003 geweest.Ik was toen 20 weekjes zwanger. Drs Papa neemt echt uitgebreid de tijd voor je en legt je de dingen heel duidelijk uit.Verder is hij zeer vriendelijk, deskundig en betrekt hij je partner er ook bij, wat mijn partner heel leuk vond! Je kunt gewoon je vragen stellen en je krijgt een uitgebreid antwoord. Mocht je trouwens het geslacht van de baby willen weten: Drs Papa zit er nooit naast en kan het al zien vanaf 16 weken zwangerschap! Hij heeft echt superveel ervaring en een hele goede naam! Zo, een warme douche voor Drs Papa!