Hallo dames, Ik vraag me af hoeveel een 3d echo kost? Is het overal dezelfde prijs of verschilt dat? Gr, Mommy2be
Ik heb echt geen idee, de mijne was gratis Ik denk dat dat overal wel verschilt. Gewoon een paar adressen opzoeken en de prijzen vergelijken..
ff denken, wat kostte die van ons ook alweer. Volgens mij 130 euro. Maar ik had er 45 foto's bij en bijna 1 uur dvd.
wij zijn in roosendaal geweest. hebben 100euro betaald. was wel een 2d/3d en 4D echo (dus dan heb je ook gelijk en word er uitgelegd wat je allemaal ziet) hadden 2 kleuren foto's en iets van 5 zwart wit foto's. op de dvd zelf stonden ook nog ruim 90 foto's!
hahaha, jij hebt zeker Hoe word ik mama in Amsterdam Zuid gezien? Ik vond het zo zielig voor die baby dat ie wakker werd gesprongen,
Je kunt het beste even op google zoeken naar een echobureau bij je in de buurt en dan prijzen vergelijken. Het kan namelijk varieren per buro, maar ook bijvoorbeeld doordat je er foto's bij krijgt of juist niet. Wij hebben 100,- betaald. Hiervoor kregen we een DVD van 25 minuten, 2 kleurenfoto's en 5 zwartwitfoto's. Voor nog eens 10 euro extra kregen we een cd met alle 45 foto's.
even kijken op www.kijknou.net ga ik altijd heen DE UITGEBREIDSTE kost daar 80 euro Hele onderzoek op DVD met... gesproken toelichting CD-Rom met alle beelden 2D gezondheidscheck bloedstroom in kleur gedocumenteerde biometrie 3D beelden in kleur 3D filmpjes in kleur (4D) 6 (kleuren)foto's Wat wij hebben gedaan met de geslachtecho (die maar 37 euro was) alles op dvd laten zetten qua foto's e.d. kost 5 euro extra maar dan heb je alle foto's die je wilt (5 of 6 geloof ik) EN je mag zoiezo een half uur spieken (vind ik een goede deal!)
ik heb 130 euro betaald voor 9 foto en een dvd van een half uur bij alysia en het viel me behoorlijk egen maar dat kwam dat alsyia eigenwijs was.
Waar woon je? In Limburg bij www.3d-lifeline.nl maken ze nl voor 50 euro een pretecho, incl foto's in kleur, 15 minuten.
In Brunssum (Limburg) kost het 135 euro. Ze doen een echo van een half uur, je krijgt er foto's en een DVD van mee. Wij hebben hem a.s. dinsdag, spannend! Morgen de 20-weken echo in het ziekenhuis dus dan weet ik al of alles goed is, zo spannend!
hmm ff denken... ik heb 100 euro betaald , voor 4 echo's + dvd ... (wel grof geld verdienen zeg , voor een half uur , 100 euro ! ) en deze mevrouw deed het ook nog bij haar huis..
IMD ben je ook bij Jack geweest bij kijknou? Ik ben daar 4x geweest en het was echt GEWELDIG! Ik heb voor 240,- 3x een 2D/3D/4D echo gehad met 6 foto's (vaak wel wat meer zelfs) cd vol met foto's (rond de 40/50/60) en heel de echo op dvd! ik heb het toen nog een 4e x laten doen op zijn risico (omdat dit bij 32 weken was en hij niet zeker wist of we het koppie nog konden zien) voor 40,-
3 & 4d echo voor 110,- incl. dvd en een mapje vol met foto's en de dvd duurt ongeveer 45 minuten.. Bij twinkelster in purmerend... een echte aanrader....