wie heeft ervaring met echo centrum lichtpunt in Nuth? ik heb volgende week een afspraak voor geslachtpebaling..is het 100% zeker goed??
Hier ben ik ook wel eens benieuwd na... Verder is er niet veel hier in de omgeving wat ik zo kon vinden voor geslachtsbepaling. Dus ik was ook al aan het denken om daar een afspraak te gaan maken. Dus ik lees even mee
Ben er niet geweest voor geslachtsbepaling, maar voor de 20 weken echo en eerlijk gezegd waren we blij toen het voorbij was. Wat een 'aanstellerig' mens zeg pfff. Vond haar heel nep en overdreven overkomen. Had het de hele tijd over 'ons schaapje' en 'ons moppie'. Het is jouw moppie niet!!!! Normaal gesproken kun je niet lang genoeg naar je kleintje kijken, maar deze vrouw werkte ons op de zenuwen. Zat ze wat tegen mijn buik te praten met een kinderstemmetje: 'ja, werk eens even mee, jij luistert nu al niet meer naar de volwassenen hè?' Pfff, heel vermoeiend half uurtje was dat hahaha. Goed, ieder zijn ding natuurlijk, maar het was niet echt ons ding daar hahaha. Misschien vinden jullie haar wel erg leuk....
bij babyview doen ze ook geslachtsbepalingen maar ze will de afspraak na 2 weken doen...en het is ook duurder dan bij het lichtpunt.
Ik vond de medische echo juist heel fijn bij t lichtpunt. Ga dat dit keer ook daar doen en met 17 weken ook een geslachtsbepaling.
Ik ben ook daar geweest bij onze zoon. Ze praat inderdaad de tape wel vol, maar dat vind ik wel fijn. Ik voelde me welkom en ze had gezellig de kaarsjes aangemaakt en een mooi achtergrond muziekje. Maar nu heb ik het over 6jaar geleden en toen zat ze nog in Heerlen. Deze keer ga ik ook naar haar.
Hallo, ik zit dus ook te twijfelen of ik de 20 weken in het atium heerlen laat doen of event. bij het lichtpunt. Zat net even te spieken op internet en zag ook een jeanne offermans uit brunssum langskomen die de 20 weken echo doet en daar waren de ervaringen ook allemaal erg positief! Nog even verder twijfelen dus ...
@ Niesje -> heb je ook een website van die Jeanne Offermans? Ik heb die naam ook al eens voorbij zien komen, maar kan buiten een telefoonnummer niks vinden...
Nee helaas, ik kan ook helemaal niks vinden over haar, tenminste geen website oid. Vind dat wel raar!
Ja ik vond dat dus ook al erg raar... Misschien deed die Jeanne Offermans het eerst en is er nu mee gestopt? Kan me niet voorstellen dat je tegenwoordig een echobureau hebt zonder website.
Ik ben dus nog heel erg in dubio .. of ik naar 't atrium moet gaan of toch naar 't lichtpunt voor de 20 weken echo ?!
Ik heb deze keer de 20w-echo in het Orbis gehad. Kon vanuit de vk kiezen voor Orbis, Atrium of AZM als beval-locatie en heb gekozen voor Orbis (laatste zwangerschap en heb AZM en Atrium al eens meegemaakt ) Daarom ook 20w-echo in het Orbis. Vond het daar echt fijn. Hebben ook foto's EN dvd meegekregen zonder extra kosten. (bij Atrium en AZM alleen maar foto's gehad) Heb verder geen info over het Lichtpunt. Weet wel dat ik de naam nog wel ken van mijn 1e zwangerschap dus het zou wel al een tijdje moeten bestaan...
Hier ook de 20 weken echo in het Atrium gepland staan... Tot nu toe alle echo's gehad en niks te klagen erover.
Ja dat kan voor 2 euro. Dat zijn wij idd ook weer van plan om te doen. Zo ook gedaan met de 12 weken echo.
Ik ben het met 12 weken helemaal vergeten te vragen, wat stom hè Denk dat ik indd de 20 weken echo maar in het atrium laat doen, maar wel een pretecho pakket bij babyview neem. Ben daar 10 jaar geleden met mijn zoon ook geweest (volgens mij ) Wil sowieso graag een 3d/4d echo met 26-28 weken, en eigenlijk graag een geslachtsbepaling al met 16 weken, maar hun doen dat pas bij 18 weken zag ik. Maar als ik de afspraak nou toch gewoon met 16 weken maak, moet toch goed te zien zijn dan!? Mits 't mupke meewerkt natuurlijk