Ik krijg vanmiddag een groeiecho. Alleen we hebben 1 klein probleempje, we hebben geen oppas Weet iemand of je je kindje mee mag nemen? Mijn man is smaandags altijd vrij en vindt het natuurlijk leuk om even mee te gaan. Maar als er geen kindjes mee mogen moet mijn man thuis blijven.
Nou kan me niet voorstellen dat dat niet mag hoor.. Zie zoveel mensen met kindjes als ik bij de gyn zit.. Anders ff bellen En anders gaat je man gewoon mee, in het ergste geval moet hij in de wachtkamer blijven zitten met jullie kindje, maar dat kan ik me echt niet voorstellen!
Mijn kids zijn tot nu bij alle echo's meegeweest. 2 weken terug ook een groeiecho gehad en kids waren mee ook naar de GYN en VK had ze zelfs vorige week bij me toen ik doorgestuurd werd naar de verloskamers voor een ctg. Mijn kids horen bij mij.En hadden toevallig vrij van school. Nu zijn ze weer op school. Maar anders neem ik ze altijd mee.
Mmmm ik kan mijn zoontje ook niet altijd ergens laten. Meestal gaat hij dan ook mee op controle. Alleen dus niet bij de 20 weken echo aangezien meneer bijna 3 jaar en altijd erg van het afleiden is en dat wil ik niet bij zo'n belangrijke echo..
Hier over een aantal weken de groeiecho bij 30 weken.Hier gaan allebei de kinderen mee maar die zijn alweer 6 en 8 jaar.Ik heb het wel gevraagd aan de VK en die vond het geen probleem.Maar ik kan me voorstellen dat het met kleinere kinderen die gaan rondstruinen storend zou kunnen zijn.
We hebben er even naar toe gebeld, het mocht wel maar ze hebben liever niet. Maar we hebben al een oplossing, ik had net een colega van mijn man aan de telefoon, ze is ook een goeie vriendin van ons en kent onze dochter goed. Ze zei breng ze maar hier, dus nu mag ze dadelijk daar naar toe.
o ik dacht dat t alleen tijdens de 20 weken echo niet mocht.. naja weet ik dat ook vast voor onze groeiecho..
Bij de 20 weken echo mag het ook wel hoor, tenminste bij ons was het geen probleem. Mijn zoontje zou eigenlijk naar de opvang gaan maar daar eenmaal binnen spuugde hij de hele vloer onder (hij was bijna beter maar doordat hij van een hobbelpaard viel moest hij zo hard huilen dat hij toch nog over moest geven) en toen hebben we hem gewoon meegenomen.
Nou meiden ik heb de groeiecho gehad. Het kindje lag nu dwars, dat was met de 20 weken echo ook al. Nu maar hopen dat ze nog draait voor de bevalling. Ze schatte het gewicht met bijna 30 weken op 1400 gram, netjes dus. Verder zag alles er helemaal goed uit.
Toevallig gaat onze dochter dit keer met de groeiecho naar de psz, maar anders hadden we haar ook meegenomen. Ze vind het geweldig om de baby te zien. En ik heb geen zin om voor ieder wissewasje haar bij een oppas onder te brengen. Gelukkig vinden ze het in ons ziekenhuis ook geen probleem.
Het is bij ieder echocentrum anders, dus bel ze even. oh sorry, spuit 11 zie ik.... fijn dat de echo in orde was! hopelijk gaat ze nog op tijd goed liggen.
nooit aan gedacht eigenlijk dat ik me zoontje niet mee zou mogen nemen.. heb et gewoon elke keer gedaan hoor.... zou et raar vinden als et niet mag zo betrek je hem of haar er ook bij
Ze is er bij de laatste groeiecho gewoon bij geweest. Arts deed het heel leuk, betrok haar erbij door aan haar te vragen of ze vond dat de broertjes het goed deden enzo, gevolg: ze wil zelf dokter worden nu. Volgende keer gaat ze weer mee, ik zou het met een groeiecho alleen niet doen als er verder niemand mee gaat, het duurt toch langer dan een normale controle, maar als m'n man erbij is kan ze gewoon mee (en gewone controles ga ik ook wel alleen met haar, dan maken ze alleen een korte echo) Bij de afspraak voor de 20 weken echo werd ook wel heel duidelijk vermeld dat daar *geen* kinderen bij mochten zijn. Maar dat had ik ook niet gedaan als het wel had gemogen: duurde bijna een uur doordat het een tweeling is, nu heb ik best een geduldige peuter, maar een uur duurt wel heel errug lang als je 2,5 bent!