Blijvend bloedverlies na bevalling

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mammie1982, Feb 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo verloskundige,

Ik ben gisteren 8 weken geleden bevallen. Nu verlies ik nog steeds helder rood bloed. Af en toe is het een paar dagen weg. Dan begint het weer. Het is dan even hevig. Een paar uur of soms 1 of 2 dagen en dan verdwijnt het weer.
    Ik ben al op controle geweest bij de gyn maar ben het toen vergeten te vragen omdat het toen alweer een paar dagen over was. Maar vanmorgen begon het weer en nu is het weer gestopt. Het is duidelijk geen menstruatie.
    Is dit normaal na 8 weken? Na mijn vorige bevalling heb ik 6 weken gevloeid. Ik heb geen buikpijn.

Alvast bedankt

Groetjes

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

dat je 8 weken na de bevalling nog helderrood bloedverlies hebt, is eigenlijk niet zoals het hoort. Het duurt meestal 6 weken, net zoals na je eerste bevalling. En op het laatst is het vaak bruinverlies. Mogelijk is er toch iets achtergebleven na de bevalling in de baarmoeder, waardoor je toch elke keer weer helderrood bloedverlies hebt. Ik denk dat het wel goed is om dit te laten controleren met een echo en contact op te nemen met de gynaecoloog. Succes!

Groetjes Monique

3. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Monique,

Bedankt voor je reactie. Ik ga contact opnemen.

Groetjes

Share This Page