Hoi allemaal, Allereerst veel sterkte aan iedereen die een MK hebben gehad... Mijn vraag stelt daarbij niet zoveel voor. Ik ben vorige week maandag ongi geworden (ook rond de verwachte tijd). Op de derde en vierde dag heb ik veel buikpijn gehad en verloor ik echt grote stolsels. daar ben ik wel van geschrokken, zoveel en zo groot. Tampon en maandverband waren niet voldoende. De stolsels waren glad en aantal cm's lang. Vrijdag nog een beetje bloedverlies gehad. Wat kunnen die stolsels zijn, iemand zei dat is een mini mk, maar ik geloof dat niet. dat kan toch niet ? Ik heb nog nooit gehoord van een mini mk. Margot
ik zou het niet durven zegen maar ik zou de dokter of vk ff bellen kan zijn dat je toch zwanger was heb t als eens meer gehoord dit en je kan grote stolstels verliezen met mk maar ik zou bellen vor zekerheid of het ook geweoon je menstruatie kan zijn. succes dikke x
Een minimk bestaat niet. Je hebt een mk of niet. HEt kan een vroege mk zijn idd, maar daar kan je alleen achter komen door bloedonderzoek, vrees ik.
Hoi Margot, Ik zou me niet meteen zorgen maken om een miskraam. Ik heb wat je beschrijft toen ik net was gestopt met de pil tot een half jaar daarna ook gehad. Gevraagd aan de huisarts en later ook gyn, maar was niets om me zorgen over te maken. Weet natuurlijk niet hoe je menstruatie normaal is, maar de gyn legde het uit dat je meer bloed dan verliest dan je baarmoeder zo snel aankan en dan uit zich dat in stolsels. Vaak is het ook zo als je kort maar hevig vloeit, je dus meer stolsels hebt. Ik kan het natuurlijk niet voor je invullen, maar misschien stelt het je wat gerust. Groet, marit
hoi allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik ga er gewoon vanuit dat het ongi is geweest en wat heviger dan normaal. ik had nog nooit van mini mk gehoord en ik vroeg me of dat bestond. Margot