grote stolsels tijdens bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door margot, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    Hoi allemaal,

Allereerst veel sterkte aan iedereen die een MK hebben gehad... Mijn vraag stelt daarbij niet zoveel voor.

Ik ben vorige week maandag ongi geworden (ook rond de verwachte tijd). Op de derde en vierde dag heb ik veel buikpijn gehad en verloor ik echt grote stolsels. daar ben ik wel van geschrokken, zoveel en zo groot. Tampon en maandverband waren niet voldoende. De stolsels waren glad en aantal cm's lang. Vrijdag nog een beetje bloedverlies gehad.
    Wat kunnen die stolsels zijn, iemand zei dat is een mini mk, maar ik geloof dat niet. dat kan toch niet ? Ik heb nog nooit gehoord van een mini mk.

Margot

2. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ik zou het niet durven zegen maar ik zou de dokter of vk ff bellen kan zijn dat je toch zwanger was heb t als eens meer gehoord dit en je kan grote stolstels verliezen met mk maar ik zou bellen vor zekerheid of het ook geweoon je menstruatie kan zijn. succes dikke x

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik sluit me aan bij Joel!

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Een minimk bestaat niet. Je hebt een mk of niet. HEt kan een vroege mk zijn idd, maar daar kan je alleen achter komen door bloedonderzoek, vrees ik.

5. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hoi Margot,
    Ik zou me niet meteen zorgen maken om een miskraam. Ik heb wat je beschrijft toen ik net was gestopt met de pil tot een half jaar daarna ook gehad. Gevraagd aan de huisarts en later ook gyn, maar was niets om me zorgen over te maken. Weet natuurlijk niet hoe je menstruatie normaal is, maar de gyn legde het uit dat je meer bloed dan verliest dan je baarmoeder zo snel aankan en dan uit zich dat in stolsels. Vaak is het ook zo als je kort maar hevig vloeit, je dus meer stolsels hebt.
    Ik kan het natuurlijk niet voor je invullen, maar misschien stelt het je wat gerust.

Groet, marit

6. margot

margot Lid

30 aug 2007
    86
    0
    0
    hoi allemaal
    bedankt voor jullie reacties. Ik ga er gewoon vanuit dat het ongi is geweest en wat heviger dan normaal. ik had nog nooit van mini mk gehoord en ik vroeg me of dat bestond.
    Margot

Deel Deze Pagina