hey muurtje! wat fijn dat de punctie mee viel! sterkte met het wachten op de uitslag meid! Ik hoop dat alles goed is!!
fijn dat de punctie meeviel. En nu dat ellendige wachten Sterkte meis! Ik hoop voor je dat de tijd voorbij vliegt! En natuurlijk hoop ik ook op heel goed nieuws!
Hai Muur, Wat Romy vraagt vroeg ik me ook af (ook in m'n eigen topic, maar dacht laat hier ook nog even wat van me horen). Rustig aan! Kus
Hoi,hoi, Ik heb idd wel last van krampen gehad. Eigenlijk nu het meest. Vind ik echt niet leuk. Ook moeite met overeind komen en gaan zitten in lage stoelen. Ga nu dan ook lekker mijn nestje in duiken... Hopelijk gaat het morgen beter. En ik vermoed idd een meisje. hihi. Suzanne! EEN VENTJE!!! JOEPIE!!! GEFELIE!
muurtje vervelend dat je last van krampjes hebt! hoop dat je je morgen beter voelt! doe t rustig aan meid!
Hadden ze vantevoren wel gezegd dat je krampen zou kunnen krijgen? Doe in ieder geval maar lekker rustig aan. Je hebt toch wel een paar dagen vrijgenomen hoop ik? Sterkte meis!!
muurtje ik wil je heel veel sterkte en succes wensen met de komende uitslagen. ik zal aan je denken en voor je duimen! knuf laura
@ Laura! Dank je wel lieve schat!!! @ Ehm.... vandaag toch maar gaan werken. hihi Eerste werkdag en vergaderingen... (oh zwanger... plassen... echt? Oh... zwangerschaps dementie... hihi werkt goed. En dan is het erg rustig.. hihi) Krampkes zijn vandaag gelukkig minder geweest. Nu een heel klein beetje. En ja, krampjes kun je krijgen door die punctie. Zolang het maar niet te erg wordt met bloed erbij of dat de vliezen breken.... Maar dat is dus niet gebeurt. Dus ik ga er van uit dat het allemaal goed is. Ik moet ook zeggen dat ik mij vandaag verdomt goed voel. Heerlijk! Ik kan de wereld aan! Knuff!!!
thats the spirit and you go girl!!! fijn dat je je goed voelt en er straalt veel positiviteit uit je berichtje! knuf laura
morgen naar de Gyn voor nacontrole. ga vragen of ik daar mag blijven voor controles enzo. hopelijk vind ie dat goed, wil als het weer mag lukken namelijk wel zo snel mogelijk een echo en niet pas na 10 weken. liever dan bij 6 weken weten dat er niets zit dan met 10. verder gaat het wel goed, het heeft wel een plekje nodig maar dat komt vanzelf wel, heeft gewoon tijd nodig. gelukkig veel mensen met wie ik het kan delen en die hetzelfde hebben meegemaakt, dat is wel erg fijn! maar goed dit topic gaat niet over mij maar over jou, ik blijf voor je duimen.
@ Lieve Laura, hier mag je ook lekker kleppen hoor. HElemaal geen probleem! Ik duim voor je! KNUFFEL!